Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T80o88m58a55s 95P28e44k

26. 11. 2017 22:30

Plivání na pana Okamuru od nějakého havloida pouze vyloudí úsměv na mé tváři.

0 0
možnosti
Foto

M18i53l38a55n 97S35a27m92e89k

25. 11. 2017 23:15

A teď tu o pirátech prosím, ať můžu jít v klidu spát :-Pa nemyslet si něco o špatných voličích :)))

1 0
možnosti

H98o74r40s72k10ý 52P39e94t17r

24. 11. 2017 17:56

Snaha dobrá, ale průměrný (a nejspíš i ten nadprůměrný) volič SPD, bude jen těžko schopen přečíst tak dlouhý text, natož pak mu porozumět. Každopádně karma.

4 2
možnosti

Takže pane Máca, mám z vás rozporuplné pocity, vypadá to, že si z politické strany pana geroje Pitomia Okamůry děláte legraci... a to se nedělá, nemocným lidem by se člověk neměl posmívat. Navíc u vás mám klávesnici, kterou jsem si poprskal a balíček kapesníčků, které jsem následně probrečel, když mi došlo, že máte pravdu:( no co dodat, snad bude zase brzo lépe

2 1
možnosti
Foto

četl jsem to těsně po vydání a těší mě, že se čtenost dostává do obrátek proti obratnému πTomiovi, který sice ještě vede - ale já doufám, že už snad směrem dolů - od 10 pod 5%

1 2
možnosti

To ale muselo dát práce a přitom taková ......... K tomu, abych poznal, co je v SPD za lidi mi stačilo podstatně méně času, než bych strávil přečtením tohoto otevřeného dopisu. Další věcí je, že podobný medailónek by se dal sepsat o většině v politice aktivních seskupeních. Ani Evropské hodnoty s lidmi jako Jakub Janda nejsou výjimkou. Pokud si myslíte, že prodávat své tělo nebo duši je v pořádku, tak prosím o mínus.

0 0
možnosti

Podnázev by mohl být: "Počátky lotokracie v Čechách". Skvěle napsáno.

4 1
možnosti

Ve své podstatě už nezbývá než si vzít nějakou utečeneckou rodinku, ubytovat a postarat se. Jen jestli rodinu sežene mezi těmi mladými kluku, co nás jdou obohatit...;-D;-D;-D Držím palečky pane sluníčko ...R^R^R^

5 15
možnosti
Foto

V82l27a95d43a 41V58a48n53e98k

21. 11. 2017 10:22

Je zábavné pozorovat že prostoduchých bojovníků proti běžencům je u nás v parlamentu víc ,než jich k nám ve skutečnosti chce;-D

9 2
možnosti

Dočetl jsem po Španěla a pak musel přestat, je to realita a nebo jsem si omylem vzal místo léků nějaky halucinogen??? ;-D;-D;-D

1 4
možnosti

to bude bohužel realita.

2 1
možnosti

Problém je v limitech těch, komu je otevřený dopis pana Mácy určen.

Ti ho jako zpětnou vazbu vlastní hlouposti či zamindrákovanosti pro své limity nikdy nebudou schopni využít.

A tady končí veškerá snaha o osvětu a nápravu ovcí zbloudilých (v tomto případě) do náruče rasově čistého Pitomia, který je má se svými lichváři, obchodníky s chudobou, konspiračními teoretiky a prudkými intelektuály uchránit před iluzorními riziky a navést let pečených holubů rovnou do jejich úst.

6 1
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS