Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tak do poloviny jsem se lámala smíchy, dočetla to v depresi. Já snad chci mít jen "VŠ života", aby mi nedocházelo, jak strašně je to v ***.

51 3
možnosti
JK

Je to přesné až mrazí.

5 1
možnosti
JL

Ti hoši z SPD, degradovali pravé vlastenectví na pouhé vlastenčení. Je to po všech stránkách obraz bídy a utrpení.R^

20 2
možnosti

Definujte přesný rozdíl mezi vlastenectvím a vlastenčením, docente

0 0
možnosti
Foto

J80a97k42u17b 79R34o63t63h

13. 11. 2017 10:31

Karma a dík, Romane, za smíchem prosluněné jinak hnusné ráno. Nikdy by mne nenapadlo, že napíšu "Komunističtí poslanci jsou vedle těchto buranů výkvětem vzdělanosti a intelektu." ;-D

58 3
možnosti
RM

R73o93m33a60n 51M27á87c90a

13. 11. 2017 11:07

Mám úplně ty stejné myšlenky

6 0
možnosti
Foto

Jako obvykle příliš dlouhé. Nicméně jsem v tom textu zahlédl jednu pravdu. Z muslimských "uprchlíků" v Německu skutečně nikdy žádní řádně integrovaní a pracující občané nebudou. A pokud ano, sním svůj klobouk zn. Tonak, stejně ho už nenosím.

13 16
možnosti
JP

J70a62n 84P65l61e25v72a

13. 11. 2017 12:18

tim, ze by pro popreni mel stacit jeden jedinny, tak bych uz pomalu zacal krajet.

3 0
možnosti
Foto

Skvělé. Jen nad tím Okamurovým dopisem mé srdce jazykově korektorské pláče. Ale co jiného od těchto "vlastenců" čekat. Jak už řekl kdysi Karel Havlíček Borovský: "Kéž by nám to vlastenectví konečně ráčilo z huby do rukou vlézti." V tomto případě alespoň úctou k rodnému jazyku.

35 4
možnosti
Foto

Ovšem Okamura je jen poloviční vlastenec, a poloviční imigrant. To aby se, chudák, rozpůlil. R^

3 0
možnosti
MF

S humorem jde všechno líp... tak aby nám to vydrželo!

2 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik