Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MW

Snaha dobrá, jen si nejsem jist, jestli soudruh Míla Rozner jakoby tak úplně umí číst...

15 3
možnosti
RV

Jako je mi jasné, že jsou mezi námi i méně chápaví jedinci. Holt ne všichni jsou chytří.

Ale že jsou mezi námi i takoví jako jsou Štípek, Bičík nebo Kocman, to už je opravdu na pováženou.

Bohužel i taková je demokracie.

5 1
možnosti
JS

J26a25n 16S92ý31k98o41r30a

15. 11. 2017 10:41

Tak na tomhle Máca pracoval tak dlouho ;-D Je to ale zklámání, čekal jsem nějaké nové "skandální odhalení", ale on udělá Eintopf ze svých minulých tvoreb a presentuje to jako jakýsi "otevřený dopis".

Je to jistě cesta, ale už by to chtělo něco nového, pokud pan Máca nechce dostat vytýkající dopis od Jakuba Jandy, nedejbože od strýčka GS.

19 16
možnosti
JD

Je to dobře napsané resumé, což musí každého pologramota spolehlivě naštvat.

20 4
možnosti
PB

P11e28t29r 39B33i53l96y

15. 11. 2017 9:49

Díky! Krásně jsem se po ránu pobavil a můžu s úsměvem na tváři pokračovat v rozdělané práci. Kdyby to byl jen ranní žert, bylo by to ještě lepší. Vzhledem k situaci kolem sestavování vlády mi zas tak do smíchu není.

16 3
možnosti
MJ

no vidíš to, Máco. SPD je tak skvělá, že ve volbách získala více než TOPka a STAN dohromady;-D

12 13
možnosti
PB

P48e70t82r 30B85i16l49y

15. 11. 2017 10:32

Výsledek voleb bohužel nezobrazuje kvalitu politické strany, ale odráží "moudrost" voličů. A to je demokracie.

18 1
možnosti
LV

L93á84ď75a 34V30r43a77n32ý

15. 11. 2017 9:01

Mrazivě jsem se pobavil.

Demokracie nikdy nebyla založena jako jak se nesprávně překládá vláda lidu ale vláda svobodného lidu. To slovo "svobodného" je velmi důležité jak z pohledu duchovního, tak materiálního.

10 0
možnosti
VM

Vážení diskutující, kdo si myslí, že zde panuje svoboda slova a možnost mít vlastní slušný názor, aniž by hrozil zásah cenzora, nechť mi dá mínus. Já si po včerejší a dnešní zkušenosti dovoluji tvrdit, že svoboda slova zde není. Příspěvky, které se názorově rozcházejí s postoji redakce či cenzora, jsou mazány jako tzv. troling nebo nesouvisející s tématem. Že by toto byly ty nové, lepší, Evropské hodnoty? Děkuji, nechci.

2 26
možnosti
JK

Svoboda slova zde naštěstí už téměř 30 let panuje a ne že ne... a proto

(jak vyžadujete) dávám mínus. Ale k věci: u vaší "drtivé" kritiky zdejších poměrů (kritiku, která, jak vidím, není cenzorem smazána, čímž asi nejlépe vyvrací vaše tvrzení) mi schází alespoň nějaký konkrétní argument.

Vezměte si příklad třeba z autora článku. Něco kritizuje.. a snese pro své kritické tvrzení tolik argumentů, až zrak přechází (resp. až je to trochu nuda vše číst).

Opravdu tedy nemusíte pro svá tvrzení předkládat až tolik argumentace jako autor, ale probůh.. jeden či dva silné argumenty byste předložit přeci mohl.

17 0
možnosti
JK

Dalo to určitě spoustu práce sepsat, kdo to asi platil? Bakala, neziskovky nebo přímo Havlova nadace či Brusel?

3 26
možnosti
RM
LH

L65u31k59á66š 42H91á32b47a

14. 11. 2017 13:16

moc pekny clanek. popravde jsem spd vubec nesledoval a netusil jsem, ze je to tak tragicka sebranka.

28 4
možnosti
TB

To, že tato strana leží mnoha "spravedlivým" lidem v žaludku je pro mě dobrou zprávou, že jsem volbou SPD neudělal chybu. Tím samozřejmě neomouvám některé z chyb, na které autor poukázal.

5 33
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik