Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslím si, že po příštích volbách se nad Okamurou zavře voda. Proto mě udivuje, že pan Máca si z Okamury udělal byznys, zdá se, že je Okamurou posedlý. Já chápu, že jako objekt pozornosti a výsměchu je Okamury vděčný cíl, jenže je klidně možné, je tu pozornost on potřebuje, jinak by upadl do zapomnění. Proto do omrzení bude při každé příležitosti opakovat plný název svojí strany. Nebylo by lepší si ho raději vůbec nevšímat? Nechápu, že se někdo může už několik let zaobírat jenom Okamurou. Přitom jde o marginální osobnost, marginální stranu, a myslím, že je tady osoba, která by si třeba zasloužila pozornost, a pitvání všech možných podporovatelů, činů, dotací, a pod., daleko víc - a o kom mluvím? Za chvíli to bude ten, jehož jméno se nesmí říkat, jako Voldemortovo. Ale na to asi pan Máca nemá koule.

Nedávno jsem byla v Městských divadlech pražských na představení Kanibalky - soumrak samců. No ano, občas jsem se i bavila, jenže když jsem vyšla z divadla, říkala jsem si, slovy jedné z postav, " Ty vole, co to bylo?" Doporučuji panu Mácovi návštěvu tohoto představení, tam Okamuru dokonce zastřelili, to se mu bude líbit.

3 1
možnosti

R^ Paní Božíková, musíte vzít v úvahu, že pan Máca vyměnil firmu; Evropské hodnoty byly na něj moc, tak šel pozvednout (nebo pohřbít?) partaj v pozadí. Nu a kdo první překáží v cestě je SPD, tak tedy do něj a s plnou parádou; střeliva je dostatek.

3 1
možnosti

Mne by stačilo, keby moderátor v rozhovore s expertom netvrdil, že "Rusi v roce 2009 zastavili dodávky plynu" a ďalšie hlúposti z rovnakého súdka, a keby toho moderátora za odmenu preradili na nejaký iný post, trebárs upratovača či poslíčka, ktorý by zodpovedal jeho vedomostiam.

1 0
možnosti

Pan Okamura se sice očas mýlí v hodnocení minulosti nebo vztahem k falešné levici, přesto se jedná o odvážného politika, který se jako jeden z mála dokáže zastat naší republiky či pravých lidských svobod proti těm novým falešným. Zasloží si respekt, ale pan bloger Máca je ideologický pracovník, který spolupracuje s mainstreamem v budování selektivní demokracie, ve které mají demokratická práva jen oni. Tento článek spolu se soudním rozhodnutím o pitomiovi je hanba naší společnosti. Styďte se posměváčci, šlapete po zbytcích demokracie v naší zemi.

5 5
možnosti
Foto

I71v21a83n 84M57a68r37e56k

6. 2. 2019 12:51

A volby p.Máca, volby pražského imáma jste se jako čestný host zúčastnil ? 8-o

13 4
možnosti

Asi to mělo být vtipné, ale přijde mi to trapné, ostatně jako většina toho, co pan Máca produkuje. Teď se jen snaží parazitovat na (zaslouženém) úspěchu Mostu. I když by mě zajímalo, jestli ten seriál pochopil.

21 7
možnosti

Sem se pobavila!;-D...mám rozepsané podobné téma...R^

3 3
možnosti
Foto

"Espeďáci" jsou poměrně hojní , leč jejich přízeň a pozornost nelze dlouhodobě upoutat. Zaujme je něco jiného , místo islámu možná zase Hitler nebo třeba Stalin. Co já vím , jaký věrozvěst se zase objeví na scéně.

On si Tomio Okamůra založí ještě jednu dvě strany a jeho doba pomine. Jako odešel do zapomnění Sládek , Vandas nebo Bárta.:-/

8 7
možnosti

Hlavně , že komunisti a donašeči zůstávají věčně.

1 0
možnosti
Foto

Díky zdejší cenzuře, není možné adekvátně popsat činnost SPD a Pitomia....no nic... většina národa má jasno....a pár absolventů" vysoké školy života"....má pocit, že zachraňují svět..;-DRv

13 7
možnosti

Neni to diky cenzure, ale kvuli tomu, ze vy "vzdelani a inteligentni" odpurci SPD mate problem napsat jednu vetu slusne. :-P

5 6
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik