Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já si, jednou předloni, při startu EET udělal legraci z toho, jak je u nás v práci ta EET zaváděna.

A to byl hukot. Okamžitě jsem ten článek musel stáhnout. Ředitel zuřil.

Za tento a podobné články ale EH Romana nesprdnou, ale pochválí. I když předstírá, že je to jeho soukromý koníček.

6 12
možnosti
TV

Dalsi konspirativni elaborat z dilny EUropskych hodnot placeny z nasich dani? Uz jsem se bal, ze nic nebude. Sup s tim na titulku.

18 19
možnosti
Foto

Titulka je jasná. Roman ji má předplacenou.

3 10
možnosti
VV

A u tech zlejch Nemcu od novyho roku plati zakon, kterej podobnej hnus zakazuje. Podle zdejsich daliborku je to cenzura.

1 4
možnosti
Foto

Já to říkám pořád, že za financováním Miloše Zemana jakož i za celou dezinformační kampaní stojí Putin.

Kdo jiný by to mohl být?

V USA zařídil Putin zvolení Donalda Trumpa, u nás v parlamentních volbách vítězství Babiše a prohru TOP09 a nyní naši veřejnost dezinformuje, aby nevolila Jiřího Drahoše, ale Miloše Zemana. V ČT to říkají pořád a pan Máca mi to nyní kvalifikovaně potvrdil.

Ani nevíte pane Máco, jak se těším, až odhalíte zase další proruské agenty.

A ten Soukup v televizi Barrandov by měl dostat pořádně přes prsty, nejlépe mu celou jeho televizi zakázat, jak se k tomu pomalu propracovávají Němci se svými médii.

19 21
možnosti
Foto

Podle mě, kdyby Roman zmapoval financování Drahoše, Topolánka a Zemana, byla by to investigativní práce. Takhle to je jen předvolební agitka.

6 15
možnosti
KT

Pěknou předvolební agitku sepsal i pan Vyoral. Nebo je to investigativní práce?

9 0
možnosti
IJ

Karma,dost dobrá práce!R^R^

13 4
možnosti
KB

Stejně by mě zajímalo, kde berete na tyhle "analýzy" kapacitu.

Snad ani Stb neměla takhle zmapovaný celý disent.

14 11
možnosti
RM

R94o13m18a34n 41M90á18c26a

10. 1. 2018 13:01

Včera večer a dnes zhruba od čtyř ráno, abych to stihl, než mi začne ráno šichta.

A teď mě omluvte. Mizím na schůzku s ilumináty.

14 0
možnosti
MD

Jeden hajny ze Sumavy tvrdi, ze M. Zemana voli lesni mravenci z jeho polesi. Takze uz i tam. Kdo by to rekl.

4 2
možnosti
LB

Dělám si čárky - proruský - ano, extremista - ano, vliv Putina - ano, ale kde jsou ruští hackeři? Já chci ruské hackery, na ty jsem se těšil, v ty jsem doufal celou dobu, co jsem se prokousával touto neuvěřitelně dlouhou snůškou neuvěřitelných pitomostí, a kde jsou? Máca, já chci bolestné a náhradu za ztracený čas!

21 15
možnosti
KB

Nebojte, hackeři přijdou na řadu až při sčítání hlasů.

12 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik