Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Pan Maca má nějak předplacenou titulku? Nemá, to je jen náhoda, pocta kvalitnímu blogu..stejně jako je náhoda, že to dělá ve volném čase a peníze za to nebere...No jak to mirne napsat, SPD je velmi 'zajimavou" stranou a mojim šálkem jistě není, leč tohle kvílení je přesně to, co jiným stranám projelo volby. A po pravdě, jako zapřísáhlý odpůrce Babiše možná dojde diky jeho premiérováni i na jedno pozitivum, to až nám díky němu stopne EU všechny dotace. To nebude na podobné projekty. I když, ty si možná EU nějak pohlídá, aby se pravda a láska v podání pana autora šířila, administrátoři se zase postarají o prezentaci.

12 7
možnosti
MM
VK

Potrefené husy se ozvaly;-D

6 0
možnosti
Foto

I65v32a21n 90M95a92r24e27k

23. 10. 2017 16:43

"České volby v zajetí dezinformací" . . Pravil král dezinformací a šmírování RvRvRv

14 7
možnosti
Foto

Zkuste odborníky: 284 016 666

Jsou zvyklí na leccos a mohli by Vám být skutečně nápomocní.

2 3
možnosti
TP

T31o73m49á13š 46P45í32c59l

23. 10. 2017 15:43

Jojo, úplně jsem cítil, jak mi všechna česká média úplně cpou, abych volil Okamuru. Pustím ČT, pustím Novu, přečtu iDnes, aktualne.cz, Respekt, všude jenom, abych volil SPD... ;-D

20 5
možnosti
VK

Pícle, ty jsi byl jen součástí. Jen se zeptám, už jsi se omluvil za to prokázané lhaní?

6 4
možnosti
JS

J92a88n 82S18ý90k80o63r29a

23. 10. 2017 14:59

Máco, vaše štkaní je doslova rajskou hudbou. R^ A já vám moc děkuji, díky vašemu předchozímu blogu jsem svůj hlas odevzdal SPD a udělal jsem dobře.

P.S. Váš příspěvek je málo úderný, chybí v něm přímé obvinění ruských hackerů z ovlivňování voleb, zapracujte na tom.

21 10
možnosti
Foto

Díky za další super článek. Diskuse s jedinci ignorujícími fakta bude opět výživná.

24 1
možnosti
RM

R17o92m17a42n 90M41á21c64a

23. 10. 2017 14:52

Není zač. Ano, bude to veselo. Dovolil jsem si sáhnout na nedotknutelného vůdce.

6 2
možnosti
EK

Někdy mám pocit, že si ty jandovce Putin fakt platí.

12 5
možnosti
BH

Ale že to naštve, když se oponent neocitne v propadlišti dějin;-)

3 4
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik