Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

No, brečíte hezky.

Nebojte, nikdo stopy nezamete. Určitě to máte všechno podchycené.

6 0
možnosti
VR

JJ, kdo nepřitakává dostatečně horlivě EU, je placen prokremelskými weby, či co.

4 7
možnosti
MJ

už je po volbách, Máco, které jsi i ty pomohl svou rétorikou tvým kupánům prohrátR^

11 4
možnosti
JB

Pan Okamura mi neimponuje, ale místní parta frustrátů vůbec nechápe, že se svými komentáři ala ČT podílí na výsledcích voleb.

6 6
možnosti
IA

Moudrý muž promluvil ;-D

2 0
možnosti
JB

Jako obvykle hezky napsáno. Bohužel to jako vždy přesvědčí jenom přesvědčené, protože správní vlastenci nečtou nic od vlastizrádců a veškerou kritiku označí za účelové lži a nebo povolební brečení poražených.

Trošku mi to připomíná chování takových těch zakomplexovaných školních mlátiček, co menším dětem dávají pěstí a pak se jim posmívají, že jsou uplakánci

10 0
možnosti
JB

Pozice "mlátiček a uplakánků" se prostě po některých volbách vystřídají, což je podstatný znak všemi opěvované demokracie. Že jsou dnes z mlátiček uplakánci, je zřejmé. Skalní fanoušci pláčí nejvíc.

1 1
možnosti
RM

Článek pěkný, ale říká jediné - štve mne, že volby nedopadly jak jsem JÁ chtěl....

12 10
možnosti
JK

Ne, jen říká, že lidem někdo lhal a lhal dobře, lidi mu to uvěřili. A získal tak hlasy pro zvolení. A mezi námi - taky velké prachy.

1 0
možnosti
JH

J67i17ř90í 37H94o47r29á34k

24. 10. 2017 9:01

Poznal jsem muslimy. Nechci, aby jich tu přibývalo a stavěli si mešity A cigáni by měli jít do práce. Co s tí má společné Putin?

18 8
možnosti
JK

Hm. Proč mi ten blog připadá jen jako druhá strana mince ? ;-)

11 3
možnosti
JAZ

Autore pěkný a pravdivý článek. Co okamurovec - to blb, vlastní zkušenost.

12 7
možnosti
RM

R73o13m11a63n 30M32á93c13a

24. 10. 2017 6:13

jj... kdyz okamurovci zneuzijou obrazek svycarsky muzikantky a vymyslej ji fejkovou citaci... a ja o tom napisu... v diskusi maji "vlastenci" jasno... spatnej jsem ten ja

10 2
možnosti
VC

proč mám takovej divnej pocit, že Okamura určitě nepochází z Moskvy ?

proč mi přijde, že pan Máca zde brutálně propaguje SPD ?

nebo snad blahoslavení chudí duchem ?

12 3
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik