Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D96a19v46i28d 75V46l83k

18. 10. 2017 9:58

Díky Romane sdílím a karmuju. Odvedl jsi na tom hodně práceR^R^R^

14 7
možnosti
JS

J42a72n 22S31ý25k22o18r18a

18. 10. 2017 9:58

Prolétl jsem v rychlosti, krásná svodka. R^ Velící důstojník Janda a následně generál Soros budou mít jistě radost.

11 7
možnosti
OJ

Hrozně dlouhý, takhle vám to hodně lidí přeskočí...

.

Já tedy jen k jedné věci: Jako antiislamista jsem taky byl kolikrát v mešitě. A co jako? Šel jsem se tam podívat jako na architekturu, taky ze zvědavosti, ... zul jsem si boty samozřejmě, protože se to v mešitě dělá... Ale to nic nemění na tom, že tady to nechci. Takže jestli šel Tomio do mešity, je mi šumák.

26 6
možnosti
DV

D57a57v82i55d 62V12l91k

18. 10. 2017 9:58

Proboha vy jako antisilamista obdivujete islámskou architekturu??? Jurečko Jurečko teď si Vás soukmenovci musí přidat na seznam zrádců;-D;-D;-D

4 9
možnosti
VK

Karma. Ve schránce mi přistál volební materiál SPD. To je kvalita a přesně to koresponduje s tím, co jsi psal. Tomio versus Parta hic. Nejdřív vyděsit, potom zachránit. Na prvních stránkách se na nás valí uprchlíci a řežou nám hlavy, znásilňují a vraždí děti, aby se na konci objevil ON. Velký spasitel Tomio v posilovně. Koho tohle oslovuje, to musí být mimořádně jednoduchý jedinec z tzv. Hubálkovy třetiny. Minule se vyšplhal do sněmovny po zádech cikánů, nyní se přiživuje na slábnoucí uprchlické krizi. Tak chutná moc. Co to bude příště?

23 9
možnosti
OJ

Příště to bude cokoli, co budou ostatní ignorovat. jejich chyba... :-P

6 1
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik