Pátek 30. července 2021, svátek má Bořivoj
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 30. července 2021 Bořivoj

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V65l45a49d82i91m20í14r 37P82r92o46k94e29š 8627656620901

Na diskusi Novinky.cz už dávno nechodím a proto nemusím podobné postkomunistické a proruské slátaniny číst. Je opravdu tragédie českého národa, že by se opět našlo nemálo občanů, kteří by opět psali zvací dopis Putinovi, aby nás přišel osvobodit od kapitalismu, NATO a EU. Buďme proto rádi, že jsme členskou zemí jak NATO, tak i EU a postkomunisté mohou pouze nenávistně poštěkávat na Novinkách.cz a jiných proruských servrech.

+7/0
26.8.2017 7:43
Foto

J45i23ř46í 26Ř50e20z89n82í53k 4252492463185

A jaký smysl by mělo být členskou zemí NATO a EU proti vůli většiny veřejnosti. Nešlo by pak o otevřené násilí organizované menšiny?

+1/0
26.8.2017 8:01
Foto

J85a42r72o97s72l94a30v 82V84e52i36g71e32n83t 5428766848806

Proč si myslíte, že většina veřejnosti odmítá členství v EU a NATO? Já si naopak myslím, že drtivá většina české veřejnosti je pro.

+8/0
26.8.2017 8:14
Foto

J66i82ř20í 91Ř40e30z11n82í91k 4342432553115

To je možné, nicméně pokud je vzorek přispívatelů na novinkách považován za reprezentativní, tak je tomu trochu jinak.

0/0
1.9.2017 20:30
Foto

J28a94r19o93s73l98a98v 79V79e19i64g73e89n62t 5838736358196

Názor několika pitomců je možno jen obtížně označit za reprezentativní vzorek.

+1/0
1.9.2017 21:48
Foto

J25a70n 14P57u15l86e84c 4588807731385

Lidská hloupost nezná mezí.

0/0
25.8.2017 17:52
Foto

J48a28n 63P89l42a41c96h32ý 1830627950740

Jednou jsem položil v diskusi otázku, proč, když je tak mírumilovné, dnešní Rusko nenabízí žádnou vojenskou alianci, která by byla protiváhou NATO?

A jeden pán mi na to odpověděl, že by Rusku potencionální partneři asi moc nevěřili. Protože když byl za Sovětského svazu vytvořen pakt Varšavské smlouvy, tak tento pakt z iniciativy SSSR později vojensky napadl svého člena.

No a od té doby asi pořád trvá ta nedůvěra k podobným paktům s Ruskem. ;-D

Jinak si říkám, kdy už tahle generace lidí, co jim bylo za komunismu "dobře", zmizí.

+4/0
24.8.2017 19:29
Foto

J26i92ř91í 57Ř18e66z94n90í66k 4302292853495

Jsou lidé, kteří dodnes obdivují Rakousko Uhersko atd., i když jej vůbec nezažili.

0/0
24.8.2017 21:33
Foto

P23e43t45r 38S30k44á59c79e25l 6894769329

A není co obdivovat? Rodiny byly základem společnosti. Takto 300 let naši předkové, až do roku 1918, žili v souladu s přírodou. Věděli i bez počítačů a mobilů přesně, kdy co zasít, kdy sklidit, kdy jít k obecnímu býkovi, jak ze lnu vyrobit plátno, jak zpracovat kůži, dřevo, jak vypálit vápno a dřevěné uhlí, atd. Museli ve městech mluvit německy, takže znali minimálně dvě řeči. Před 160 lety R.-U. zbudovalo železnice, které my dnes neumíme ani pořádně udržovat, rušíme je raději. V to jsme "moderní"? Jako občan R.-U. jste mohl na jeden doklad jet až k moři. Jak se mocnostem velmi hodilo rozbití takové velké říše uprostřed Evropy. Aby později zase dávali "státečky" dohromady a pod pláštíkem EU jako "stádečka" vodili tam, kde je chtějí mít. Jak jinak si vysvětlit působení Směrnic EU u nás od roku 2003? K mocnářství Rakousko-Uherskému více v knize "Falzifikátoři a falzifikace českých dějin" od dr. Sedláka z Brna.

+2/0
24.8.2017 23:37
Foto

J75i67ř77í 31Ř76e59z91n32í78k 4562482483915

jenom poznámku. Už někdy na sklonku 19. století se objevují narážky na to, že Češi neovládají němčinu, tedy přestal platit téze o dvojazyčnosti.

No a glanc R.-U. velmi utrpěl způsobem vedení WWI. To, jak zatočilo R.-U. se slovanským Srbskem, na to Češi neměli žaludek.

+1/0
25.8.2017 10:06
Foto

D92a90v59i53d 52V98l15k 6306535148217

Tak malý národ a tolik hlupáků.Romane díky.

+4/0
24.8.2017 15:28
Foto

E62d71u14a46r16d 97H92l26a34v78a86t88ý 2440976444

Pane Máco, chybí tomu hloubka - např. jaký byl poměr reakcí typu, který uvádíte, vůči všem diskuzním příspěvkům? Ono je docela jednoduché a hlavně zkreslující podle několika účelově vybraných příspěvků poukazovat na věc jako celek. Ostatně kde jste např. byl, když na lidovkách.cz propukla nechutná diskuze po katastrofě letadla s Alexandrovci. Zde se pro změnu "producírovali" pravděpodobně pro vás "Ti správní", jejichž názory jsou protipólem těch, které vám vadí a zmiňujete je zde.

Ono je také nutné rozlišovat dvě věci - jednak samotný názor a také způsob jeho podání. Garantuji vám, že blbci s afektovanými, sprostými, nepochopitelnými, nechutnými, ... příspěvky se naleznou na všech stranách názorového spektra (i na všech diskuzích). Váš příspěvek možná svědčí jen o slaboduchosti několika jedinců, nic víc, nic míň. Takové můžete vyhrabat v podstatě v jakékoliv vyhrocené diskuzi. Je to jako se ohánět počtem lajků na FB - o ničem to nesvědčí a je to zavádějící. Ale chápu, že musíte za dotační finance vykázat nějakou činnost, i když mnohdy velmi pochybnou. Ostatně neměl byste se spíše ptát, jaká příčina stojí za takto vyhrocenými názory a příspěvky?

+7/−1
23.8.2017 17:18
Foto

H51a71n46a 11V30l50k53o77v75á 9905604732934

Zřejmě jste tady nový. Pan Máca na FB a jiných platformách (často obskurních a téměř nesledovaných) hledá extrémní vyjádření a potom nás "varuje" před nebezpečím různých názorů.

Nebýt za to placen z našich daní, potažmo Evropských peněz, bylo by mi to k smíchu....

+4/−6
23.8.2017 17:24
Foto

P45e71t20r 22H94a72j83d70a 1617981154540

Pane Hlavatý, je to docela věrný obraz "novinek", jste - li masochista, můžete se přesvědčit sám.

+3/0
23.8.2017 17:43
Foto

E76d61u58a57r93d 56H18l80a16v97a83t79ý 2100356454

Takže tomu mám rozumět tak, že všichni novinkáři přispívající do diskuzí jsou stejný materiál, jako tomu je u těchto pár cíleně vybraných zoufalců? Všechny tedy budu házet do jednoho pytle, tak to bylo myšleno? Jejda, to by bylo řečí od pana Máci a jemu podobných, kdybych se náhodou zmínil, že všichni "Ti" jsou teroristi, zloději, nemakačenkové nebo něco podobného. Ale zde najednou házení všech do jednoho pytle neplatí, nevadí a je dokonce i obhajováno. Zvláštní.

+2/0
24.8.2017 1:31
Foto

P70e21t39r 52H69a35j82d13a 1387161124280

Tedy jinak, jelikož jste zjevně nepochopil můj text. Drtivá většina přispěvatelů na "novinkách" zápasí s pravopisem, vykazuje známky nižšího vzdělání a vynáší velmi zjednodušené, populistické a levicově zaměřené mylné soudy. Nejsem si jist vaší upřímností, vždyť není nic jednoduššího, než výše zmíněné stránky a diskuze navštívit. A při vaší inteligenci - nemusím snad při každé větě psát, že jde o můj, subjektivní názor, že.

+2/0
24.8.2017 14:54
Foto

E81d98u38a96r94d 83H51l72a55v96a69t93ý 2840616884

Váš příspěvek jsem pochopil moc dobře. Pokud uvedete, že se jedná o věrný obraz "novinek", tak hovoříte o celku. A nyní jen uvádíte, že se jedná o drtivou většinu. Takže v podstatě stále házíte všechny "novinkáře" do jednoho pytle. Také mě fascinuje, jak můžete vědět (resp. z čeho usuzujete), že obecně vykazují nižší vzdělání - dělal jste si nějaký průzkum? Zápasení s pravopisem může být jen příznak např. dysgrafie. Levicově zaměřený soud nemusí být zákonitě také mylný - stejně tak může být mylný pravicový. A teprve na konci uvedete, abych navštívil konkrétní diskuzi. Ano, jsou tam takové diskuze, ale jsou tam i zcela normální a relativně věcné u řady různých témat. A vím, o čem mluvím, protože se na novinkách na různé diskuze občas i podívám, takže mě tu v tomto nepoučujte.

+2/0
24.8.2017 19:56
Foto

P24e45t46r 73H50a83j42d41a 1107361254110

Rozhodně jsem vás nechtěl poučovat, ale tázal jste se způsobem, jako byste v životě o "novinkách" neslyšel. A že by se tam seskupovali samí dysgrafici, to je úsměvné, že? Ohledně vzdělání (úrovně), když porovnám diskuze na novinkách, zde, na neviditelném psu - skutečně nelze pozorovat diametrální rozdíl? O levici si myslím své - můj názor, podepřený roky zkušeností. Zatím mi jej nikdo nevyvrátil. Příjemný den.

+1/−1
25.8.2017 8:22
Foto

J25a70n58a 39K74o93u28ř20í85m31s56k20á 9335128654516

Na Novinkách cca 90 % diskutérů zastává prozemanovský, probabišovský a prookamurovský postoj, který hájí stylem uvedených politiků, tedy urážkami samotného oponenta, jeho názoru, vyhrožováním mu, nebo tupě omílající ideologii, jak jsme bývali v socialismu zvyklí. Cca 10% názorů dle mne stojí za přečtení, tedy je skutečným názorem do diskuse, ve valné většině sděleným fér stylem.

Před minulými volbami tam oněch 90 % sdělovalo, jak většina národa chce to, co oni, tedy volit komunisty. Po volbách se ukázalo, že to chtělo cca 10 %. Můj závěr po cca 5 letech sledování diskusí na Novinkách je ten, že nyní je tam mnoho diskutérů, najatých na podporu zmíněných českých politiků (Zeman, Babiš, Okamura) a jejich zahraničních vzorů (Putin, Trump, Si Tin Phing). Je to zjevná manipulace veřejnosti. Mrzí mne, že tito trollové ničí veřejnou diskusi.

+1/0
1.9.2017 20:10
Foto

T85o58m49á38š 34H88o18n62z54í72k 1709284551820

Karma a R^. Diskuze na Novinkách by byla velká sranda, kdyby to nebyl obrázek některých našich spoluobčanů kolaborantů a šmejdů....:-/

+8/−1
23.8.2017 9:29
Foto

J36a80r33o34m21í97r 61K78r58á17l 4620159784899

Inu, kždý nemůže být chytrý, že ? ;-) To by byla na světě dost nuda.

0/0
23.8.2017 9:00
Foto

B42r79o32n64i34s91l13a74v 47G17a48b69r97y86š 2212299201

To se po nikom nechce. Ale racionální uvažování či selský rozum by snad měly být samozřejmostí.

+2/0
23.8.2017 16:54
Foto

J90i38ř62í 96Z44a22p71l33e16t43a33l 2520708482914

A když nejsou, tak za to budete vinit koho? Napadá mě tak maximálně matka příroda (tedy pokud nejste věřící).

0/0
23.8.2017 23:26
Foto

P18e84t96r 29S79k67á52c17e75l 6864219359

Ano pane, zdravého rozumu je nám třeba. Ten nám ale velí vzdělávat se a pak se nebát změnit zažité zvyklosti, závislosti. A počítat s tím, že stále platí:

„Člověk nemůže sám sebe předělat, aniž by netrpěl, protože je obojím. Mramorem i sochařem.“ » Alexis Carrel. V roce 1912 obdržel Nobelovu cenu za fyziologii.

0/0
24.8.2017 23:40
Foto

M46a98t77ě50j 86N29o53v65o70b65i27l18s73k87ý 3402817304

Mě osobně PROFESIONÁLNÍ diskuteři z Novinek moc nezajímají a divím se, že někomu ještě dokážou zvednout tlak. Vždyť se teprve naučili vypínat caps lock

+1/0
23.8.2017 7:36
Foto

M63i82r39o31s50l49a27v 29B67u21č44e13k 6273373591444

Oceňuji, Váš seriozní rozbor práce s textem. Pořád je to o stejném - Každý člověk, ztejména pak ten mladý, je limitován pouze sám sebou. Pak existuje i pevné přesvědčení, že šťastnou společnost, pod hlavněmi tanků lze vybudovat. Ty Novinky + Parlamentní listy jsou neuvěřitelným žlučovitým odvarem pomatenců. Bohužel, takoví jsme byli - mnozí takoví stále jsou ... :-)

+10/0
23.8.2017 5:55
Foto

J44a31r46a 86R89a67n81k 1151306829441

Diky a karma, RomaneR^

+10/0
23.8.2017 5:26
Foto

K96a66r47e58l 13C69h77r53a45s70t17i27n41a 4653164820115

Novinkáři.cz - to už je pojem, ti lidé zastydli v dobách socialistického temna, kdy zítra bylo hůř než včera ! Tím netvrdím, že dnes žijeme v ideální době, právě naopak, ale člověk už je takový, že i ten nejlepší ideál dokáže změnit v pravý opak. Tudíž připomínám slova sira Winstona Churchilla - demokracie je ten nejhorší systém, když pomineme ty ostatní.

+4/0
23.8.2017 4:05
Foto

J26i16ř35í 31Z95a71p85l97e72t98a24l 2430988942344

No co, novinky.cz. Přinejmenším v době, kdy jsem tam chodil, se dalo takových výtahů, jako je tento (i se stejnou "kvalitou" příspěvků), udělat několik denně. Dobré byly ještě lidovky, ty byly specifické tím, že se tam slézala lůza ze všech možných (politických) směrů, nejenom od komunistů.

A mimochodem takový "pan Petr" podle fotky vypadá tak maximálně na dvanáct. A jistě nebude v daném prostoru sám;-)

+1/0
23.8.2017 0:10
Foto

P83a12v67e25l 97M43a89c67h 7562296410138

Je velice smutne, kdyz jsou lide tak zaslepeni a hlavne zavistivi ze ani nevidi ze je Cesko absolutne nepiratelne mnohem a mnohem lepsi zeme nez za komunistu. Stav infrastruktury se ani neda porovnat. Zasobovani v obchodech take ne. Kdyby tito kritici soucasneho stavu pepubliky nebyli tak zaslepeni tak by takove nesmysly ani nemohli psat. Je me jich az lito.

+13/0
22.8.2017 23:42
Foto

P77e24t62e84r 72Z61a55m83f34i21r 5577973932485

Jo jo bohuzel je hodne takovych lidi. Ja jsem odjel z CSSR s Mati v roce 1978 ale pamatuji si leseni a opryskane domy po cele Praze.Kazdy mel strach neco rict protoze STB udavac mohl podlouchat.Putiky narvany delnickou tridou od rana do vecera.Ostnate draty a veze se Strazniky kteri strileli po kazdem kdo si dovolil zkusit tento raj opustit. Ale stale jsou lidi kterym se styska,meli by jit zkusit Severni Koreu.

+7/0
23.8.2017 1:54
Foto

J43i69ř70í 82Ř29e61z67n49í12k 4422322263255

Když si ale pustíte dokumentární film "Pražské léto 1965", a nebo si seriál "Vyprávěj", tak se Vám před očima vynoří zcela jiný obrázek.

0/−4
23.8.2017 2:43
Foto

M53a96r73i31e 52J80a19n10d35o21v52á 8401183875466

Když si pustíte Černý barony, tak padesátá léta byla děsná švanda.:-/ Konečně, pro vás i bez Černých baronů.

+5/0
23.8.2017 5:33
Foto

J35i89ř63í 33Ř54e37z60n69í15k 4872782383705

Ve Vás Černí baroni vzbuzují touhu sloužit v tehdejší československé armádě jako pétépáčka? Ve mně tedy ne.

Velmi nevhodný příměr.

+1/−3
23.8.2017 6:58
Foto

M54a97r46i41e 74J86a34n40d53o12v56á 8721813945136

Stejný, jako že by ve mně seriál Vyprávěj měl vzbudit touhu žít v sedmdesátých letech.

+4/0
23.8.2017 7:59
Foto

J60i82ř45í 93Ř70e14z25n56í15k 4712552193645

Ano, a čím se lišil od pobyt v horské chatě tehdy a dnes?

A v které době by se vám líbilo žít? Doporučoval bych dobu F.L. Věka.

0/−4
24.8.2017 5:35
Foto

P27a45v60e97l 81M71a68c59h 7332286980648

Ano, souhlasim na 100%.

0/0
23.8.2017 15:10
Foto

R84a89d61i17m 67K29a93l53a25s 2740446822631

Vždy záleží na tom, co z nabízeného můžete vy sám osobně využít. A na základě toho pak hodnotíte vše ostatní... V tom opravdu není nic "nadpřirozeného", ani nepochopitelného, přestože to většině lidí tady dělá značné problémy.

V ČR je těch lepších věcí nepočítaně oproti ČSSR. Ale na tom svým způsobem pro tyto lidi nezáleží, protože na ně mnohdy nedosáhnou.

Zásobování v obchodech je řádově lepší, tady nemá smysl dělat jakákoliv srovnání, ovšem stav infrastruktury srovnávat smysl nemá, protože ta se průběžně buduje (udržuje či neudržuje) a rozšiřuje s počtem automobilů. To bychom obdobně mohli říct, že stav infrastruktury v době Rakouska - Uherska byl neporovnatelný s dneškem. Ostatně, kdy jsme teprve začali opravovat D1 a v jakém je stavu?

Mícháte dohromady jablka a hrušky. Vybírejte relevantní příklady nebo si budete lhát do kapsy podobně jako lidé na Novinkách.

0/−1
23.8.2017 9:33
Foto

P81a64v82e52l 37M75a56c51h 7722426700398

Pane Kalas. Mel byste se podivat do slovniku co vlastne slovo infrastruktura znamena. Vy si to slovo bohuzel spojujete se silnicemi ale ve skutecnosti slovo infrastruktura znamena strasne moc veci. Prectete si neco a tom a porozumite. Jasne jste me poznamce ani nerozumel a proto jste mylne dosel k nazoru ze micham jablka a hruzky.

+1/0
23.8.2017 15:06
Foto

R86a22d58i75m 14K95a96l54a41s 2620466942621

Ano, ty názory jsou extrémní, ale v téhle zemi je spousta lidí, kteří žijí za pár tisíc měsíčně a mají to tzv. z ruky do huby. A ti určitě nikdy nepochopí, proč bylo nutné po r.89 "zhasnout" a nastolit novou třídu zbohatlíků, kteří nic nevyrábí, neprodukují, ale jen hromadí majetek - pro sebe.

Někdo další by řekl, že je přece levněji než tehdy. To je i není pravda. Pokud platy vynásobíme deseti, pak jsme zhruba na těch dnešních, ale k tomu je nutné uvážit dvě věci. Za tři sta tisíc byl tehdy pomalu dům jako hrad. Dneska tomu odpovídá relativně skromný byt. - Samozřejmě závisí kde. Cena bydlení a náklady na bydlení narostly. A to jsou vedle jídla ty největší položky.

A ta druhá věc, kterou chci zmínit je, že v té době nemusel mít každý auto a barevná TV rozhodně nebyla standardem. Spousta lidí bez těchto věcí tak nějak volně existovala a nepotřebovala je. - Byla jiná doba. Z jejich pohledu tedy náklady na život spolu s některými výdobytku socialismu (ironickými i skutečnými) představovaly příjemnější a snadnější žití, přestože to celá řada jiných lidí nedokáže pochopit.

...

Osobně si myslím, že nám revoluce neprospěla. Je škoda, že jsme nešli cestou evoluce. Revoluce bývají příliš radikální a mívají i mnohé neblahé dopady. Po mnohých stránkách bych se "tak dobře" jako v Číně mít nechtěl, ale proces přerodu z montovny v zemi pomalu začínající produkovat vlastní technologie zde probíhal kontinuálně a bez dramatického dopadu na hospodářství. Touto cestou by patrně bylo možné zachránit větší počet podniků a provozů, které v r. 89 potřebovaly významnou finanční injekci, která se však nedostavila a místo ní přišlo vybrakování a rozprodej použitelného za účelem prostého obohacení bez dalšího užitečného efektu.

Některé zárodky tady přitom před r.89 byly a občas se tu a tam levně vyrábělo podle dohodnutého i pro západ. Na druhou stranu, kdyby byla dokonána revoluce v r. 68, naše ztráta na západ by nebyla tak velká... A dnes mohla být možná smazána.

+1/−12
22.8.2017 23:25
Foto

R60a55d79i74m 80K63a63l95a24s 2380446922131

...výdobytky...

0/0
22.8.2017 23:25
Foto

P81a55v65e92l 55M12a49c58h 7912256960568

Pane Kalas. Nase teta mela 60 korun duchodu v roce 1968. Kdyz se snazila dostat vic tak ji bylo receno at se o ni stara jeji syn.

+5/0
22.8.2017 23:38
Foto

R43a80d46i67m 28K13a36l71a61s 2930926872761

Je zbytečné něco psát, protože jsem tenhle komentář umístil pod článek, kde bychom se měli spravedlivě rozhořčovat nad tím, co za nesmysly píší na novinkách. Ano jsou to nesmysly.

Ale pořád je tady ona podstata, kterou jsem se pokusil nastínit, a kterou druhá skupina nevnímá.

Takové extrémy, o kterých píšete skutečně byly. Nicméně pokud jste se zařadil do onoho průměru, který jsem se pokusil popsat, pak jste mohl žít onen průměrný a v zásadě klidný život. A hlavně byl jste v průměru. Mnozí z těch, kteří píší podobné komentáře z Novinek v onom průměru dnes nejsou a tím, jak rostou možnosti (výdělek, cestování, nákupy spotřebního zboží atd.) mají naopak ještě větší pocit nuzoty.

...

Ale jak jsem uvedl, je naprosto marné pokoušet se racionálně hledat důvody stesku těchto lidí po komunismu, když přijede kohorta "Blanických" rytířů, kterou vyšperkujete poznámkou o 68 Kčs důchodu. Takových příkladu lze uvést stovky a tisíce, ale jejich souvztažnost k tomu o čem mluvím, je nulová.

Jako všichni ostatní jste tak jen naprosto a zcela pominul ono jádro, které je ukryto v textu.

Já jejich názory nehájím, pouze vysvětluji, proč tomu tak je. A z mého pohledu jde tedy o střed dvou zaslepených táborů. Jedni nejsou schopni vnímat realitu a minulost a druzí se stejnou zabedněností nejsou schopni pochopit, co pro některé lidi bylo na socialismu přitažlivé...

Tupost vládne tam i tady. Nemám nejmenší zájem se do let před r.89 vracet, šedivá sídliště a poloprázdné ulice s domy s opadanou omítkou jsou mou v uvozovkách noční můrou - už je to mi vadilo, nicméně nevidím svět jenom černobíle.

+3/0
23.8.2017 9:14
Foto

R28a41d94i92m 19K75a30l47a12s 2510526912141

... už jen to mi vadilo...

0/0
23.8.2017 9:15
Foto

J53i79ř64í 14Ř85e46z92n44í95k 4442912863665

A jak předtím kolik let přispívala do systému národního pojištěni?

0/−2
24.8.2017 5:39
Foto

P81a98v19e93l 77M47a60c59h 7182396810718

Moc ne, protoze ji v roce 1968 bylo 85 let. Problem byl ze do padesatych let mela zivnost. V kazdem pripade tech par korun co dostala nebylo ani na preziti.

0/0
24.8.2017 13:58
Foto

J76i94ř15í 26Ř50e75z92n86í62k 4982502353685

Nevím, ale v r. 1968 jeden dlouholetý politický vězen biskup dostal důchod ve výši 1089 korun.

0/0
26.8.2017 8:03
Foto

B59r95o52n83i40s74l22a93v 98G81a51b10r50y90š 2432629311

Já jsem si o novinkářích žádné iluze nedělal, ale tohle je celkem jasný. Nestačím zírat... 8-o

+10/0
22.8.2017 21:38
Foto

M81a12r69i98e 68J94a26n50d18o80v92á 8461403235496

Berte to takhle, z této skupiny lidí se rekrutuje většina voličů Miloše zemana. Co byste chtěl víc ?;-)

+6/−1
23.8.2017 8:54
Foto

B23r50o93n17i84s47l24a39v 10G29a76b53r24y82š 2872539201

No jo, ale bylo jich tolik, že ho dneska máme za prezidenta. :-(

Fakt není jednoduché žít mezi jednoduchými lidmi. ;-(

+2/0
23.8.2017 16:47

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz