Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Poctivě jsem to přelouskal a to dokonce dvakrát, ale stále mi není jasný ten základní fígl. Na čem vlastně ti zúčastnění chtějí "vyvařit" peníze.

Že by od Kyrgyzstánu dostali nějakou tučnou zálohu a pak s ní utekli do Belize, se mi nezdá.

A pokud se najde nějaký skutečný investor, který z nějakého důvodu nechce být při zahajovacích jednáních vidět a nastrčil tam onu firmu? Dobře, a co by se vlastně stalo?

Investor by, jménem Liglass nebo jak to je, postavil ty elektrárny, zkasíroval platbu a Liglass by se za její služby odměnil? V tom by ale asi nebylo nic zas až tak divného. Velkou pojišťovnu vždy také zastupují malí pojišťováci.

Opravdu si nevím rady, co s tím a doufám, že mě někdo slušnou formou poučí. Jinak ta angličtina v tomu dopise, i když je to blbě čitelné, je příšerná. Mynář asi vůbec neměl zapnutý spelling checker.

4 12
možnosti
VS

Takže je OK, aby KPR(!) doporučovala nastrčenou firmu....

14 1
možnosti
JR

Kde jsou zemanoidi ?

Čekají na správné noty ?

Chybí mi tu pan Hermánek, ten by to vysvětlil.

7 1
možnosti
Foto

Tady mi zůstává rozum stát.

0 0
možnosti
JV

J40i44r29i 59V84r60a27b46e86c

18. 7. 2017 12:05

Ta banda patří do basy a né na Hrad .

16 2
možnosti
DB

rozhodně je to velmi zvláštní, když prezidentská kancelář lobuje za někoho, kdo jak se zdá, na daný projekt asi nemá ani finance ani zkušenosti.

Nebylo by chybou lobovat za firmu vybavenou financemi a i portfoliem podobných dokončených projektů.ale takto se to jeví velmi podezřele..........

Bohužel.........

20 0
možnosti
Foto

Ta firma může prezentovat subdodavatele a pokud na to zákazník přistoupí, není co řešit.

0 1
možnosti
HL

Díky za skvělé sesumírování! R^

5 1
možnosti
MH

M58a11r11e28k 81H21r31u69b50y

18. 7. 2017 11:38

Neni tohle nahodou klasicky podvod? A Mynar - pokud vim - zadnou imunitu nema...

14 0
možnosti
JR

Hmm, zdá se, že Zeman nebude cestovat už ani na Východ.

6 1
možnosti
PR

P15a95v54e53l 39R43y41m71e79š

18. 7. 2017 11:34

Zemanovi voliči si tento blog stejně nepřečtou. A pokud si ho některý přečte, tak si ho vyloží po Ovčáčkovsku.

24 1
možnosti
Foto

Já si to přečetl pozorně a zatím mi chybí závěr.

0 1
možnosti
Foto

No, Romane, dobrý ... ale za něco podobného asi Krameriovu cenu za nezávislou žurnalistiku nezískáš.;-D Karma, jak taky jinak.R^R^R^

Bohužel, všem těm pomateným "zemanovcům" či jen "vyčůraným přisluhovačům a podržtaškům", to stejně oči neotevře. Víme proč, mohli by zahlédnout u kus sebe. A to by byl jejich konec. Takovou objektivní zprávu, každý neunese.

20 3
možnosti
Foto

My máme Eyes Wide Shut.

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik