Diskuse

Jak jsem u okamurovců a zemanovců probouzel city a lásku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To s tou Regionovou je opravdu dost stará záležitost a pan agent Máca"etalon objektivní reality" si selektivně vybírá ty reakce, které semu do jeho "studie" hodí. Každý kdo prošel fyzikou 5. třídy ZŠ ví, že to byla fotomontáž. Nebojste někdy zkoušeli lézt na motorák pod trolejí, kde je 25 kV ? Vím, že v tétoskupině bylo dost lidí, kteří se opít rohlíkem právě vůbec nenechali! Ale to sepanu Mácovi nehodí, tak to zamlčí, či ve Windows malování komentáře odmaže.Spousta lidí, kteří si právě toho, že se jedná o podvrhy byli vědomi dálediskuze neúčastní, protože to považují za nezajímavé a plýtvání časem. Já jsemse těchto diskuzí také účastnil a přitom jsem svůj komentář nikde nenašel! Dokoncejsem se přímo s panem Mácou přel o to, že v Chebu je střídavá trakce 25kV a panMáca mi oponoval, že v troleji je 600V ss, což je pochopitelně nesmysl. To siasi pan Máca plete s trakcí pro tramvaje. Bohužel jsem si neudělal printscreen,protože jsem to nepovažoval za nutné. Přecijen hlupáků a rádoby expertů navšechno je plný internet. Výpovědní hodnotu tohoto elaborátu odhaduji tak někdemezi nulou a mínus pětimilionem. Pan Máca, který tak opovrhuje lidmi, kteříbezmyšlenkovitě šíří hoax, se tak stal přímo celebritou v šíření hoaxu a toutoprací složitě dokázal, že vlastně opovrhuje sám sebou.

0 1
možnosti

Jen takový dotaz.

Vykazují "Evropské hodnoty" tyto vaše počiny jako svojí "analytickou činnost" někam nahoru?

0 0
možnosti

P45e54t23r 59Š97i14k19ý83ř

25. 4. 2017 13:24

Opet velmi dobry clanek. Jako vzdy.

4 0
možnosti

Opět jste si pečlivě vybral čtyři nejhorší jedince, abyste na základě nich mohl kolektivně odsoudit každého, kdo nemiluje ten váš islámeček, "evropská hodnoto"?

1 5
možnosti

Díky za tuto práci!

:-)

6 0
možnosti

Vidím, dle diskuse, že jiní dostanou víc na frak než já, což mne poněkud povzbuzuje.

0 2
možnosti
Foto

Ten Roman už tak netáhne. Článek visí skoro 7 hodin a karma? Žádný zázrak.

1 6
možnosti

Tak bych to zas nebral, taky jsem psal některé články u nichž nebylo možno očekávat ani čtenost, ani karmu. Každému nelze se zavděčit a když nemáš tahavý název, tak se nechytneš. Přesto to fakt nemá ani hlavu, ani patu.

3 2
možnosti

Karma, ikdyz uz bych toho trolleni nechal. Je to moc jedoduche a lacine :-)

1 2
možnosti
Foto

Tak, Tato presentace výsledků hybridního boje pana Mácy nestojí ani za zlámanou grešli Rv. Takto Putina nezastavíte. To jsou vyhozené Sorosovy peníze

7 13
možnosti

Omyl pane Macek, melo byt (+).

2 4
možnosti