Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mě, Romane, ze svých úvah prosím vynech. Tvoje texty nečtu, jen je vždy přelétnu a říkám, já žádná korouhvička nejsem.

Donald Trump je prezidentem Spojených států amerických a jako takový se musí chovat. A je nesmírně dobře, že na jeho místě nesedí válkychtivá Hillary.

8 10
možnosti
RM

R38o17m73a49n 74M64á52c22a

13. 4. 2017 11:52

A je to tu zas... klasická agenda "kdo tě platí"...

Ilumináti, CIA, Hate Free Culture, daňoví poplatníci.... kdokoliv...

marné je, že v popisce blogu je uvedeno:

"Můj osobní blog. Tj. mou činnost resp. obsah na něm nikdo další neovlivňuje a ani neplatí."

"Vlastenci" prostě jedou svou agendu, protože samozřejmě ví, kdo a za co mě platí a já to nevím sám... Resp. to ví, že tam mám napsáno, že mě za blog nikdo neplatí, ale jaksi žijeme v postfaktické době, že? Pseudoargument o tom, kdo a za co mě platí... tak "vlastenecky" poslouží k diskvalifikování autora... ale tak proč ne... je to "vlastenecké", jednoduché a osobám s "Vysokou školou života" se to líbit bude...

Tak vzhůru do toho... Kdo ještě mě platí?

17 11
možnosti
LO

Můžete mi laskavě citovat, kdo tu kromě vás mluví o iluminátech? Ale máte pravdu - to, že jste si založil propagandistickou živnost z našich daní s ubohou kvalitou článku příliš nesouvisí.

10 5
možnosti
Foto

Nesliboval toho Zeman náhodou už víc a nesplnil? ̈Nesliboval náhodou např.odvolání Mynáře, když nezíská prověrku?

Jak se takovým lidem říká?

22 3
možnosti
PV

P43a41v52e89l 67V50é38b36r

13. 4. 2017 11:52

Že by "Bureš"?

1 1
možnosti
Foto

H71a57n67a 76V41l58k42o86v86á

13. 4. 2017 11:17

Vaše články běžně nečtu, připadají mi zbytečné a to, že Evropské hodnoty za něco podobného vyhazují peníze z mých daní považuji za trestuhodné.

Nejsem "vlastenec", ale mám pocit, že si dokážu utvořit názor sama a nepotřebuji agilního předžvýkávače.

Nicméně mne dnes na vašem fízlovském čenichání zaujala jedna věc - jak čenicháte i v insolvenčních rejstřících...To má s politikou nějakou souvislost nebo prostě hledáte cokoli co vrhne špatné světlo? A že nečenicháte třeba korupci...Ale to by asi na vás byly příliš velké ryby a toho se nejspíš bojíte, tak si svůj mindrák hojíte na bezvýznamných facebookářích...

23 15
možnosti
Foto

Na citacích z těch insolvenčních rejstříků je pěkně vidět, jakým způsobem u nás krachuje kapitalismus. Kdo si pohorší, stává se přirozeně nepřítelem establishmentu.

Ale jinak nechápu, jak nás může ohrožovat země za devatero řekami a devatero horami. To už bych se spíše zamýšlel nad tím, jak a zda nás nemohou ohrožovat ozbrojené jednotky státu, který tu už bez pozvání jednou vlítl. Můžete všichni hádat, který stát to byl? Asi se tak pokoušet demonstrovat, jak vypadá zatlačování komunismu.

1 5
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik