Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

Lhoťan má chaos ve sve identitě. Potvrzuje se, že poturčenec horší Turka.

6 6
možnosti
AP

A64d59a31m 40P82o72c34h51e

16. 12. 2016 22:21

Ano, potvrzujete to.

3 0
možnosti
JK

Pan Lhoťan není ve svých metodách důvěryhodný.

3 4
možnosti
DK

Ten text toho "ditete" z nekolika duvodu opravdu prilis autenticky nezni, ale jinak to urovni zaka ZS docela odpovida. Jsou tam hrubky, jednoduche obraty...neverim ale napriklad tomu, ze by nejaka takova jednorazova vymyvarna dokazala zmenit nazory vetsiny deti a z ditete, ktere vnima migranty jako hrozbu (ktrerou bezesporu jsou) by udelala vitace...to je ponekud nerealne.

4 0
možnosti
RM

R49o29m19a65n 11M97á58c54a

16. 12. 2016 14:34

verte tomu nebo ne, ale decka na zakladce resi uplne jine veci nez islam a migrace...

1 1
možnosti

Ti praví náckové a sluníčkáři jsou fanatici a jako takový jsou si velice blízko. Teoreticky jsou absolutně na druhé straně, ale fakticky jde hodně věcí v kruhu. A tihle fanatici se dotýkají tam, kde se kruh spojuje a vytváří si svůj vlastní svět. Fanaticky se hádají o blbosti, nepřipustí jinou pravdu a jeden si zaslouží druhého. Pak můžeme vidět podobné přestřelky o absolutní blbosti, kdy jeden reaguje na druhého a pro nezasvěceného je to jako klanová pomsta, kdy před pětisty lety člen jednoho klanu řekl ženě druhého klanu, že má křivé nohy a od té doby se navzájem vraždí a tráví si studně.

7 3
možnosti

Zajímalo by mne, jednak které jsou ty "termíny a obraty, které jednoduše děti ve věku ZŠ nepoužívají"; a potom také to, proč zpochybňujete autentičnost onoho dopisu - považujete snad popsanou multikulturní výchovu za nesprávnou?

2 0
možnosti

J57a30n 56Š76p40a87t12n61ý

16. 12. 2016 9:31

druha část vašeho dotazu vcelku vypovida o vasi mozkove kapacite. nemyslim, ze byste byl vůbec schopen pochopit odpověď na část první ... sorry

5 0
možnosti
VK

To je opravdu bravurní argument k uvedenému textu. Nejste Konvička?

1 10
možnosti
Foto

A proč se Romane divíte? George Soros přece financuje nejrůznější aktivity, proč tedy ne tu Vaši? Třebe ani nevíte, kdo za čím stojí, kdo co financuje.

A nezapomínejte prosím, že jste na blogu. Mně tady taky občas přišijí to, co ani náhodou není pravda a obrana není.

9 3
možnosti
KM

K45a76r51e35l 74M73a47s79e88k

16. 12. 2016 8:59

Na Lhoťanovi je nejhorší to, že se ze svého "obrácení" snaží vytřískat prachy.

4 10
možnosti
AP

A42d66a74m 13P94o28c26h70e

16. 12. 2016 13:14

Jo? Zdroj té lži asi jako vždy nemáte

6 0
možnosti
PK

P80a47v91e14l 10K91i66l78i40k

16. 12. 2016 8:55

Článek od L.Lhoťana jsem četl před pár dny. Hned poté jsem si našel webovky základní školy v těch Němčicích, odtud jsem se dostal na tu fogoalerii na Rajceti a prohlédl si to. Takže zcela nezávisle na tom co kdo píše na Twitteru nebo na Facebooku tuto zprávu považuji za alarmující. Článek od L.L. jsem použil pouze jako výchozí bod.

To mi jako chcete namluvit že říkali těm dětem pravdu? Kdybyste tvrdil, že jste viděl v ZOO létajícího slona, tomu bych možná uvěřil. Kdyby byl ten slon hodně hubenej a měl obrovský uši, tak by snad mohl použít ty uši jako křídla a poletovat z květu na květ jako motýl. Ale že by ve škole říkali pravdu o migraci? Ani náhodou.

32 4
možnosti
RM

R58o26m56a54n 38M74á53c80a

16. 12. 2016 9:02

Já tu galerii viděl taky. A není v ní nic, co by se blížilo tomu, co Lhoťan popisuje. Já se držím faktů a ne domněnek.

"To mi jako chcete namluvit že říkali těm dětem pravdu?"

To je teda konstrukce... Já tam nebyl. Vycházím z toho, co vím. Ale mistr Kilik už ví vše, jak to bylo.

6 9
možnosti
JS

Ta Hrušková to je teda materiál.. 8-o jsem si myslela, že hůž než Olívie být nemůže a ono ano.

4 2
možnosti
TB

Jo, v tom pořadu Máte slovo, to stálo zato, nechápu, kde ji vyhrabali ;-D Ale ten její oponent - Cemper, to byl taky slušnej materiál ;-D

8 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik