Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FV

Dobrá práce, pane Máco. I když se obávám, že přijde vniveč. My to o něm víme a jak vidno v diskusi, zdejší rudochy a lžinenávistníky stejně nepřesvědčí. Asi nemusím jmenovat, že? :-)

5 0
možnosti
MM

Díky za článek i když mně, už poněkud staršímu člověku, se neudělalo zrovna dobře. Ta představa, jak by se soudruh Kašuka realizoval třeba v roce 1952, je děsivá.

6 0
možnosti
VP

To by mne také zajímalo. Tehdá nebyly supermarkety, tak co by hlídal?;-)

0 0
možnosti
Foto

Co se pana Kašuky týká, tak jsem při čtení jeho blogů vždy váhal, zda bych ho raději viděl v base, nebo v Bohnicích...

2 0
možnosti
ZH

Ještě bych mel jednu faktickou poznámku. Tam kde Kasuka na fotce ukazuje ty tri největší Rusy, tak tam je Alexander Nevsky a ne Ivan IV Hrozny.

1 0
možnosti
RM

R90o88m24a45n 39M45á56c40a

18. 4. 2016 16:18

teda Vy mi davate :-)... ale kazdopadne diky moc za pripominky... zahrnul jsem rovnez do clanku...

a jsem neskutecne rad, kdyz diskuse pod clankem slouzi i jako misto ke sdileni podnetu autorovi, upozorneni na nepresnosti, chyby apod. a ne pouze jako misto, kde si vyleju nejaky svuj svetabol...

a o to vice si Vasich prispevku vazim, jelikoz jsou konstruktivni a na miste... takze jeste jednou diky... kez by takovych diskuteru bylo vice...

3 0
možnosti
JL

Smutný export, tenhle Kašuka.

Karma R^

14 1
možnosti
ZH

Blog dobry, hezky popisujici kremlofilniho a nebezpečného exota. Ale mam problem s vyrazem rusofil. Ten je podle me pouzit spatne, protože rusofil se nerovna obdivovatel Stalina, Putina a rusky politiky. To bych definoval spis jako kremlofil. I ja jsem svým zpusobem rusofil a mam k te zemi vztah, ostatne cast me rodiny je z Ruska. Ostatne myslim, ze třeba i pan Mitrofanov nebo Zubov jsou rusofilove a přitom tepou do rusky politiky. Takze bych ten termin prehodnotil, protože oznacit Kasuku za rusofila je spis pro nej vyznamenani a normalni rusofil by se tim asi citil dotcen.

8 2
možnosti
Foto

Mitrofanov nebo Zubov nejsou rusofilové, ale rusofobové jako vyšití, třebaže mají ruské kořeny.

Nikdo tolik nepomlouvá svoji vlast jako oni.

7 13
možnosti
VK

Dobrá práce. možná by nebylo špatné pohledat perly některých zdejších diskutérů. Hodně z těch, kteří tady na vaše postřehy nadávají oplusovalo Kašukovy stalinistické plky.

7 3
možnosti
RM

R40o47m92a43n 96M65á36c24a

18. 4. 2016 13:52

njn... tak ted je potreba vymenit plus za opacne znamenko a jit mi to vytmavit...

0 1
možnosti
MK

Kašuka je celkem zábavné zvířatko, škoda že už zde nepůsobí.

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Už jsem se lekl, že jste zmizel, pane Máco, a ochudil náš informační systém o směrnice, čeho se máme bát. A vy jste zatím pilně pracoval. Ale než ten článek vůbec dočtu, zatím jsem si je prohlédl obrázky jako v komiksu, je to takové stručné, často se nemusí číst ani text, chci se zeptat na toto: "...weby zpravidla "alternativní", které lze považovat za proruské, konspirační a dezinformační." Tzn., že i web alternativního hnutí KLINIKA je proruský? To jsem netušil, že ti Rusové jsou tak rafinovaní! Ale to vy víte asi nejlépe. Ještě že vás máme....:-(

11 19
možnosti
VK

K blogu nic, vrhneme se na autora. Takové zemanovské:-)

14 5
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik