Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

...redaktor....????.....cvalín....????...to snad ne....8-o

3 0
možnosti
Foto

Pane Máco, hledáte zbytečně nějaké spiknutí, tam kde není. Zkuste si představit, že je hokej a naše repre hraje proti Rusku. Oba stojíme vedle sebe a fandíme Čechům. Přitom Vy spolupracujete s panem Jandou v Evropských hodnotách, znamená to dle Vaší logiky, že já jsem pak automaticky stoupenec Evropských hodnot a mám v oblibě pana Jandu ? :-) Asi ne, že ? :-)

5 5
možnosti
RM

R15o67m95a80n 93M71á65c24a

18. 2. 2016 10:54

nejste snad stoupenec evropskych hodnot? :-)

0 2
možnosti
Foto

Vy ještě čtete Cvalína ? Opravdu Vám stojí za to zabývat se jeho psaním ?

4 0
možnosti
Foto

Kdo mlčí, souhlasí.

1 0
možnosti
Foto

Ale ta židovská otázka vskutku věcně vyřešena není, na rozdíl od třeba české otázky. Bude vyřešena, až vůbec nebudete vnímat jinak Židy než jako Slováky, Poláky, Brity, Němce atd., až všem bude úplně jedno včetně Židů samotných, jaké postoje zaujímá pan Cvalín, nebo kdokoliv jiný. Zkrátka jako úplnou samozřejmost.

A kdo je dnes více v ohrožení, Kurdové, nebo Židé?

1 2
možnosti
Foto

Já se omlouvám, ale jde o tak citlivou záležitost, že doplním. Kdykoliv se Václav Klaus vymezoval vůči federativní EU, tak používal přirovnání, že nechce, aby se Česko rozpustilo v Evropě jako kostka cukru v kávě. Ale toto bych já právě požadoval za ideální stav pro všechny národy, zvláště pro řešení české otázky. Gordon Schauer měl možná právdu, že náklady spojené s národním obrozením byly vyšší než jeho přínosy. Situaci, kdyby národnost neměla význam.

0 1
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik