Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Karma.Je bohužel mezi námi dost hlupáků,kteří si myslí,že násilím,vyhrožováním a hloupou hysterií se něco vyřeší.Z některých lidí jsou už zcela zaslepení fanatici,jako třeba Vámi citovaný pan Kulhavý...

4 4
možnosti
RM

R18o51m23a67n 31M72á59c88a

13. 2. 2016 15:27

diky, Zdenku...

ano, vseho moc skodi a u nekterych osob to jiz hranici s fanatismem... nemam nic proti kritice vykladu nabozenstvi apod., naopak si ji rad prectu... ale to, s cim se setkavame od techto "lidovych proroku", to me desi...

2 2
možnosti
DS

Velmi často se v diskuzích i článcích zmiňuje, že "citát byl vytržen z kontextu".

Je, prosím, někde uložen kontext pověstných Konvičkových citátů o zbavení občanských práv a namletí do masokostní moučky?

A kdy to vlastně napsal?

V současných - t.j. cca 2 roky co to občas sleduji - jeho výrocích jsem nikdy nic podobného nezaznamenal.

I když bych řadu jeho názorů rozhodně mohl pro mne považovat za těžko akceptovatelné.

5 0
možnosti
RM

R29o18m37a94n 76M48á53c13a

13. 2. 2016 15:24

zkuste zagooglit

0 2
možnosti
Foto

I39v47a38n 65M76a54r62e73k

13. 2. 2016 14:29

P.Máco ,věřím že se Vám to vaše přání vyplní, a co na to Vaše žena,té to vadit nebude ?

No a co se mě týká já raději zůstanu u té své semetriky z Moravy . R^V

5 0
možnosti
Foto

Romane moc zdravímR^ jsem nesmírně otrávená z kopií výlevů některých ,,lepších,, , ale poměrně ráda za kopii červeně orámovanou. Tahám sem cosi jiného... ale NIKDO mě nepřesvědčí, že čtu- li studentům Z tajných projevů Reinharda Heidericha - je tam psáno cosi velmi podobného, Tudíž vskutku nehodlám plakat nad Konvičkou jako blogově ztraceným ocenzurovaným kolegou Jako Tomáš V. i já bych podle jeho Výzev!!! k ostatním dopadla bez obč.práv. Dávám karmu. A jinak ;-D smůla, no. Tak hodně štěstí.:-)

5 4
možnosti
JM

Z tajných projevů Reinharda Heydricha. To zní zajímavě, myslíte tím jeho projevy jako celek, nebo se jedná o knihu? Můžete, prosím, uvést autora, osobnosti R.H. se věnuji už spoustu let. Předem děkuji:-)

3 0
možnosti
JV

J89i58r87i 34V57r42a43b90e47c

13. 2. 2016 13:54

No ,na Vas nebude Konvicka,Nozicka,Zeman,Okamura a jim podobni hrdy.

Ode mne kazdopadne karmaR^

4 2
možnosti
RM
JS

Nezahalená muslimka, obnažená ramena a možná lesbička... Takových "muslimů" můžeme mít i víc, ona dle tohoto článku ani Islámu věřit nemůže... Problém jsou tzv. Upřímně věřící muslimové, někdo je nazývá radikálové...

5 0
možnosti
RM

R42o96m66a82n 79M34á27c29a

13. 2. 2016 13:35

no muslimka je... citi se byt muslimkou...

pozor na to, co pisete, ze takovych muzeme mit i vic... zavani to s vlastizradou, tak aby na vas take neprisli obranci ceskych hodnot...

1 2
možnosti
VV

No páni, poznal jste muslimku a usoudil jste, že my ostatní jsme pitomci. Jak inteligentní.

9 0
možnosti
DS

zase na sebe nebuďte tak tvrdá, paní Vlčková ;-)

4 2
možnosti
MO

Pokud ta žena je skutečně muslimka a má věřící muslimské rodiče - tak máte smůlu. jedině že by jste konvertoval na islám. To je rovnost vyznání po muslimsku v praxi.

4 0
možnosti
RM

R71o49m80a24n 91M32á92c35a

13. 2. 2016 12:40

spis mam smulu v tom, ze je na holky... rodice by byly mensi problem...

2 4
možnosti
Foto

Po přečtení Vašeho blogu jsem zjistil, že i já jsem nejspíše ve skupině oněch 16%. Odmítám kolektivní vinu a nečtu denně zhruba 10-15 blogů, stále omílající jedno téma.

Nenávist není řešení, ať ji uplatňuje kdokoliv.

Dávám Vám karmu za článek a za Váš postoj R^

10 2
možnosti
RM

R72o73m32a50n 26M40á33c73a

13. 2. 2016 12:34

diky, Tomasi... predevsim za Vas prispevek a Vas postoj...

tak jen aby nas v tech 16ti procentech nebylo treba 80 procent... to by pak mohl byt sok...

2 2
možnosti
Foto

Ode mne máte karmu. Dobře jste to napsal.

6 2
možnosti
RM
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik