Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma!

Jsem téhož názoru, že Kreml měl největší strach, aby se z Ukrajiny nestal prosperující demokratický stát.

2 1
možnosti
RM

R70o24m34a36n 55M13á40c16a

21. 8. 2015 13:19

tak kreml do ukrajiny bold nuz a otaci s nim... takto se da charakterizovat jejich politika vuci Ukrajine...

2 2
možnosti
JF

Nevím proč, ale to povídání mi připomína dílnu Pieszynskiego. Kromě toho info o Majdu už je dost i z nezávislých západních zdrojů včetně známého výroku Nuland. Teď jenom otázka: Co tím chtěl básník říct?

1 0
možnosti
RM

R76o65m56a19n 89M66á49c81a

21. 8. 2015 13:21

zminena dilna to neni... v clanku jde o shrnuti mych poznatku  o vyvoji situaci na Ukrajine... informace jsem cerpal z ruznych zdroju a take hlavne z me cesty na Donbas

0 0
možnosti
Foto

Romane, to že se neshodneme je jasné. Takže jedna historka ze včerejška. Dcera mé kolegyně, Ukrajinka 31, dvě děti, zde v Praze strávila asi dva měsíce a já ji občas pomáhal s orientací v Praze.

Naposled dnes, kdy potřebovala koupit modelová autíčka pro děti, protože v neděli se vrací zpět.

A ta mladá žena zde různě pracovala a vydělala celkem asi 25.000,- CZK. Za to nakoupila  $1,000. USD a řekla, že az to bude na Ukrajině DVA ROKY žít.

To se zdá neuvěřitelné, ale možná to tak je. Takže, kdyby někdo dostal za stání v mrazivé noci jen sto dolarů za noc, už by to bylo VELMI atraktivní.

A pokud by to bylo víc, šel bych si stoupnout i já.

3 2
možnosti
Foto

Však VY jste byl ochoten za korunu i podepsat jisté lejstro. A kolik Vám to hodilo?

7 1
možnosti
RM
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik