Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

shodné rysy propagandy totalitních a autoritářských režimů obecně lze označit. Prvořadým úkolem propagandy režimů s mocenskými ambicemi je vrážet klín, rozdělovat a štěpit, pomlouvat instituce a vlády, vytvářet chaos a destabilizovat.“

... presne tak a vidim to z obou stran... zvlaste v Syrii...

Napriklad ted jsem koukal na Novu, na zpravy... ani slovo o dnesnich demonstracich!! Pokud uz se nekdo z mafry apod. odvazi neco podobneho zminit, je to zcela zmanipulovane, pocty lidi zcela mimo pravdu, proste zil jsem zamlada za komunistu a nyni to ze strany EU je uplne stejna medialni totalita... o Ct ani nemluvim, na tu propagandu se proste neda koukat vubec.

Logicky, kdyz hlavni media neinformuji, lzou, demagogizuji, zatajuji - vznika informacni vakuum, kvuli kteremu musi hledat zdroje vsude jinde a delat si ze stripku obraz o cele mozaice. Logicky pritom muze natrefit na typycky proruska media... Az se nase media vzpamatuji a budou informovat nestranne, nebude potreba vyhledavat opacne orientovany protipol a zakladat pro obcany ruzne neoSvobodne Evropy, aby se clovek mel moznost dozvedet jinak podane informace.

0 0
možnosti
Foto

Pěkně sepsáno. Jen si říkám co dělají naše tajné služby? Když je někdo hlupák a lže ve prospěch nepřátelského Ruska, tak se to dá ještě omluvit jeho mentální retardací, ale pokud se takové propagandy dopouští organizovaně a zřejmě i za peníze, pak je to podle mě jednoznačně vlastizrada a takový člověk by měl být zadržen a postaven před soud.

1 2
možnosti

Michale, souhlas... a otazkou je, co s tim tajne sluzby delaji... verim, ze delaji, ale tak je to tajne, tudiz to vypada, ze nic nedelaji, protoze nic nevime...

0 1
možnosti

dříve takovými to pacienty zásobovali:-) kádrováci autoservisů:-)

0 0
možnosti

R30o73m11a84n 89M14á78c26a

16. 8. 2015 16:54

doporučuji si vyfiltrovat na "doporučované" a nečíst vše, jelikož to je žumpa :-)

0 1
možnosti

I79g56o62r 57K83r21e90s67t27a

14. 8. 2015 23:34

S tímto člověkem mám osobní zkušenost z diskuze, a svými blogy jen dokresluje svůj osobnostní profil (a to stačí přečíst jen 5% toho nekonečného blábolu o ničem). Nemám potřebu hledat jeho "digitální stopy"(;-D), abych věděl jen ze zkušeností z idnes, že máme co do činění s mimořádně paranoidním typem člověka, s nevyzrálou osobností a nevyrovnanou povahou.

P.S. Já jsem podle pána Mácy ve skutečnosti Marie Malá, asi ta co má psát na černé klávesnici. Ale moje klávesnice je bílá, Máco.;-D

Klidně to smaž, Máco, mně je to buřt.

7 3
možnosti

M46a71r44i15e 45M95a19l68a

19. 8. 2015 16:47

A já, Marie Malá, vůbec nebydlím v Okresu Opava, nemám světle hnědý stůl, atd.  A již vůbec nejsem žena středního věku.

0 0
možnosti

ani jsem to nedočetl i když jsem se snažil poctivě pochopit, o co vlastně autorovi jde ... nešlo to. tomuhle pisálkovi asi přeskočilo, ani jedna jeho věta nedává smysl. to vypadá jako by dotyčný měl potřebu sdělit světu nějakou svatou pravdu nebo co ???

8 5
možnosti

"zajimave" clanky na vasem blogu

1 1
možnosti
Foto

Ani jsem to nečetl celý, nedalo se.

Hrozný kydy a žvásty.

7 6
možnosti

vy voIové, kvůli jeho slátanině vyrábět profil?? ;-D;-D;-D asi myslíte íčka, to si můžete přečíst je jich furt 1 000, ale denně ani ne 200 max můžete získat, je to tu napsaný

2 5
možnosti

Tady se sešla pražská kavárna, která to nemá v hlavě v pořádku ;-D;-D;-D Chápu ale, že západní propaganda vám vymyla mozečky a jeden z příznaků je to, že máte pocit, že je kolem vás ruská propaganda, proti které musíte bojovat vašim absolutně neobjektivním lhaním...

ps: Krym je ruský!! - Díky bohu za to!!!R^R^R^R^R^R^R^

6 9
možnosti

J67a53r20a 96R20a49n16k

13. 8. 2015 6:31

Olser dava blog temer kazdy den rano okolo 7.....neni to divne8-o

1 2
možnosti

Také jsem si všiml, že když kolem osmé ráno mrknu na idnes, že je dole mezi posledními 5i blogy velmi často jeden Olšerův. Vzhledem k tomu jak obsáhlé články píše bych si tipnul, že na tom musí pracovat většinu předchozího dne

1 1
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik