Otevřený dopis panu M. Konvičkovi

Nedělní akce na staromáku byla vážně fenomenální. A tímto dopisem, Martine, Ti chci vyjádřit své poděkování a svou podporu. Jsem vlastenec a slušný Čech. Díky Ti, vykupiteli náš.

Drahý předsedo (zde dosaď aktuální název strany, bloku, alternativy, iniciativy...) Martine,

ta akce s bojovníky tzv. Islámského státu, se střílením a s kozou v převleku erotic city, to byla trefa. Hned jsem si vzpomněl na naší Lízu, se kterou jsme si s chlapama z JZD užili tolik legrace. A velbloud byl taky fajn. Cožpak si dnes s těma cenama může člověk dovolit lístek do zoo? Moc Ti chci za tu demonstraci poděkovat, že si takto na úrovni ukázal rizika islámu. A nenech se vůbec odradit nějakýma bezpečnostníma expertama, co říkaj, že to byla totální zhovadilost. Beztak jsou v žoldu Brusele a Wašingtonu. A vůbec! Jsou mimo realitu a nemaj ten zdravej selskej rozum. Nahnat je do kamenolomu, aby zkusili, co to je tvrdá a poctivá dělnická práce! Nám obyčejným a slušným lidem se to líbilo. A že nějací čtenáři Ňů Jork tajms říkaj, že to byla stupidita. Stejně jsou to všichni placení agenti, co maj zavíst to hnusný multikulti. Jsou to pitomci. My jsme Češi a nějakej tajms nás nezajímá. Čtem jen Národní listy, co vydáváte s Vítkem Bártou. Teda s jeho právníkem a firmou, co nemá ani telefon.

A že se někdo vyděsil, utíkal a zranil? No bóže. Dneska lidi už dobrý srandě nerozuměj. A hlavně jak ty presstitutky o tom hned lživě píšou. Před měsícem, když naši chlapi hráli v Psojedech, tak si Láďa udělal ten výron na kotníku. A taky vo tom nikdo nepřijel psát. Jsou to šmejdi zaprodaný. Co taky čekat od Babišova lžidnesu. Slušnej člověk čte a hledá tu pravdu na proruskejch webech a na kampaních na fejsbuku od internetovýho podnikatele z Emirátů.

Hele já se smál, když jsem viděl to video, jak tam utíkaj a padaj přes sebe. A to video ze zahrádky, jak tam zdrhaj, je taky vtipný. Musel jsem to ukázat Máně, aby se taky podívala na ty blbečky, jak vyděšený utíkaj. Zrovna klepala řízky. Měli je v akci. Cožpak si dneska slušnej člověk může dovolit řízky? Při tý drahotě? Po 89. tu jen rozkradli, co jsme 40 let budovali. Za komunistů bylo masa dost, bylo levno a žádný fronty se stát nemusely. Zlatý komunisti.

A že ten hospodskej píše tohle?

Vážení přátelé.
Je mi strašně smutno z dnešní trapnosti na Staroměstském náměstí. Do naší restaurace v jeden okamžik vběhl vyděšený dav turistů, poráželi stoly, snažili se někde schovat. Ukrytí a vystrašení hosté po našem uklidnění, že jde prý o recesi, kroutili hlavou. Často se dotazovali:
Tohle se u vás může ? V úctě ke všem obětem na tolika místech ? Imitovat střílení na veřejnosti ?
Jsem smutný, že tak závažné téma někteří jedinci využívají ke svému zviditelnění. Dnes si Česká republika udělala velkou ostudu díky této akci a jejímu provedení. Co si o nás řeknou po dnešku např. v Izraeli ?

Nejde mu věřit. Beztak je to zloděj, co okrádá slušný lidi a šidí na mase.

Mně se to líbilo a všem slušným lidem taky, jak upozorňuješ na rizika islámu. A Martine, nevím, co bychom si bez tebe počali. Líbí se mi, že jsi tak neohrožený v boji proti islámu, že Tě nic nezastaví a nevyděsí. Až teda na přeškrtnutou konvičku na vratech.

Přeškrtnutá konvička

Ale to chápu. S tím už není žádná sranda a je třeba na to volat policajty. To nelze tolerovat!

A jsem moc rád, že ses vůbec na ty slimáky, jistě mi rozumíš, dal. Vím, že o tom hodně znáš a máš přehled. Je to totiž podobná malá havěť jako ti motýli. Máš na to školy a rozumíš tomu. A vůbec, když by nás tu teda ovládli, ta představa, že bys musel na všechny samičky motýlů, co máš ve sbírce, našívat jim na hlavičky malý hidžáby a samečkům plnovousy a málý kalašnikovy k nožičkám, brrr, radši si ani nepředstavovat.

Jo a někde jsem četl, že se prej chystáš něco udělat 11 září. Měl bych jeden nápad. Na letišti v Letňanech si můžeš najmout takový to malý letadlo. Co takhle s ním nabourat do žižkovskýho vysílače, abys ukázal na další rizika islámu? A kdyby Tě ani tohle do toho Senátu, kde nás zachráníš před islamizací, nedostalo, tak už nevím. To už by musela bejt opravdu bomba.

A ono proč taky ne. Vždyť kluci od vás už po tom volali. Ten synek, co se modlil za teroristickej útok, abychom už konečně otevřeli oči. A já si taky myslím, že kdybyste něco někde odpálili, že to zase o to víc může ukázat, jak jsou ty slimáci nebezpečný. Když u toho zařve takovejch 30 lidí, tak ve výsledku to může bejt dobrá investice a zachrání to miliony slušných Čechů. A když se dá bomba do nějaký pražský kavárny a odpálíš tam 30 havloidů, imperialistických agentů, co stejně nemaj žádnou cenu a jen týhle republice škoděj, tím líp. Pak už všichni procitnou a do toho Senátu Tě Martine prostě zvolit musí.

A vůbec se mi moc líbí demonstrace, co děláš. Ta v Brně před mešitou byla skvělá. Hambatý holky na pódiu. To bych uzákonil! Ať ženský tak chodí všude! I v zimě! A taky ty burkiny bych uzákonil. Ty teda u ženských po padesátce. Když jdeme s Máňou na plovárnu, je mi líto těch chlapů okolo, co se snažej najít něco, čím by si vypíchli oči. Ale jinak ty nahatý demonstrace, kde se rozdává guláš a pivo, to je vono, to my obyčejní Češi chceme.

Ještě kdyby se rozdávala třeba štangle salámu zdarma. Jako na těch zájezdech, co na ně s mámou jezdíme. Jak tam předváděj ty matrace, bio lampy a hrnce. Takže kdyby se dával salám. A klidně by mohl bejt z masokostní moučky. Hlavně, že bude gratis. Nebo takový mražený kuře. To by fungovalo taky.

A taky na tý demonstraci v Brně bylo hezký, jak jste pálili ty Korány. Voni už se v Čechách prodávaj ty Korány... ty Korány. To se musí spálit!

A vůbec se mi Martine líbí, jak dokážeš předpovídat události a máš vždy pravdu. Nikdo nerozumí všemu tak jako ty. Jsi takovým naším prorokem. Kdo by to jinak s tím Albertovem tušil. A tu Letnou jsi taky zaplnil.

Albertov

Jsi jednoznačně prorok náš. I když prolhané presstitutky z mainstreamu nesnáším, jako každej slušnej člověk, tohle se jim povedlo. Plně tě to vystihuje. Jsi takový náš Jan Hus. Toho za pravdu taky stíhali a nakonec upálili.

Věřím, že jednou taky budeš mít všude pomníky. A třeba taky jednou povstaneš jako náš blanický rytíř.

Blanický rytíř

Jinak takový hezký koláže dělá jedna moc šikovná paní. Dělá třeba obrázky, kde je pan prezident Zeman s panem prezidentem Putinem, kterého taky máme moc rádi a myslí to s náma taky dobře. A ty koláže dělá opravdu profesionálně. No ještě aby ne, když má na to školy! Píše o sobě, že studovala na tý nejlepší škole. A to na vysoké škole života.

Martine, jsi moje jednička. Podobně jako pro Milana, jsou všechny tvé minulé, současné i budoucí strany můj život a Ty jsi můj vůdce, kterému jsem naprosto oddán a budu Tě chránit do konce života.

Vzkaz

A na závěr mi Martine dovol ukázat básničku, co jsem Ti z lásky složil.

Když naděje je maličká,objeví se Konvička.Dá stop slimákům i makrele,v koncentráku na moučku je namele.

Martine, vytrvej! 185 % národa stojí za Tebou a všichni až na ty vlastizrádný havloidský sluníčkáře Tě budeme volit, vykupiteli náš, proroku náš!

 

S láskou

Roman Máca

slušný Čech a vlastenec

 

PS.: Přikládám Ti tu svou fotku. Fotku obyčejného českého člověka. Kdyby ses mi na ni jako takový velikán podepsal a poslal mi ji, byl bych šťastnej jak paraziti z hejt frý, když se jim sypou krvavý dolary z kapes daňovejch poplatníků.

Stejnokroj přívržence SPD

Pozn.: Jako vlastenec samozřejmě plně podporuji svého prezidenta pana Miloše Zemana. Zcela souhlasím s jeho výroky včetně tohoto:

"Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt."

To, že i s tímto výrokem měl pan prezident opět a jako vždy pravdu, potvrzují i poslední prezidentské volby. A proto vzhledem k specifické distribuci inteligenčního kvocientu napříč společností včetně vlastenců, na závěr uvedu, že článek je pouhou satirou.

Předchozí otevřený dopis jsem věnoval panu Tomiu Okamurovi.

Autor: Roman Máca | čtvrtek 25.8.2016 15:48 | karma článku: 37,54 | přečteno: 4789x
  • Další články autora

Roman Máca

Otevřený dopis České televizi

4.2.2019 v 12:35 | Karma: 41,57
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik