Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Jen je nechte,zanadávají si a je klid.A na komunisty se už spoléhat nemůžou,ti se mají jako v žitě,tak proč by mávali tím rudým hadrem a šikovali lid.Takže soudruzi, zítra ráno kupředu levá do fabriky a budovat kapitalismus.

4 0
možnosti
PS

Ty příspěvky co tu zveřejňujete(mimochodem dobrá pracovní náplň a osobní nasazení), nějak ověřujete, že skutečně pochází od jmenovaného autora? Totiž jak víte, že nejde o spojení kolega-šprýmař plus nějaký přihlášený nehlídaný počítač? Co tablet kde se jen táta zapomněl odhlásit a pubertální potomstvo to bere jako super joke? V dnešní době vyrobit fake identitu jen abych někomu zavařil také není nic složitého. Jen pro pořádek okupaci samozřejmě neschvaluji, ale ty metody přesně spadají do dob totality.

11 7
možnosti
Foto

velmi to připomíná metody p.Brettschnaidera z díla J.Haška. Udavači to mysleli vždy dobře, snažili se jen lid trochu převychovat pomocí represí, aby více milovali aktuálně vládnoucí režim.

2 17
možnosti
Foto

Šmírováním ostatních a notorickým stalkingem nikoho nepřesvědčíte. Pokuste se zformulovat jednoduchý vlastní názor, nezávislý na mainstreamové propagandě, a sdělte nám ho.

5 19
možnosti
MB

My víme - kolotoč...

10 2
možnosti
TK

Někteří lidé stále nejsou schopni pochopit, že ten režim měl mnoho nevýhod, ale i výhod a pro některé ty výhody převažovaly (a ani nemuseli být ve straně). A že hraje roli i to, že tehdy byli mladí a zdraví a že to špatné se lépe zapmíná je jasné. Je to jejich věc a jejich právo tento názor vyjádřit. Vy pochopitelně máte právo se nad tím pozastavovat, ale to je asi tak všechno.

Dokonce si nejsem zcela jistý, že je právně v pořádku, že tu přetiskujete jejich názory a plným jménem a názvem obce.

6 8
možnosti
MM

M54a49r57e68k 64M48i19c18k66a

22. 8. 2017 16:58

Proč by to nemohl přetisknout, když je sami zveřejnili na veřejně přístupné internetové stránce. :-)

13 0
možnosti
KM

Taky jsem nesmírně šťastný , že jsem měl překrásné mladí v době totality!!!!

2 0
možnosti
MH

Autor má pravdu. Je smutné, jak krátkou paměť mají lidé.

Osobně mám jasno. Každý kdo schvaluje okupaci z roku 68 je vlastizrádce. Stejný jako ten, kdo schvaloval naši okupaci ve 39.

A stejně tak bychom s nimi měli naložit.

Odsunout do Ruska, nebo zastřelit pro vlastizradu. !!

7 2
možnosti
Foto

A co když si ten dotyčný nemyslí, že to byla okupace? Pak se ovšem nejedná o její schvalování. Co s tím?

0 4
možnosti
Foto

H10a94n76a 98V82l13k42o62v13á

22. 8. 2017 16:40

Víte, Máco, mám prázdniny a teď je trošku chladno, nicméně bych ani tak nechtěla mít vaše starosti.....ani za ty peníze, kterými vás všichni kolektivně platíme.

Tuhle jsem vás přistihla v diskusi s jednou nadějnou bloggerkou a říkala jsem si - ejhle, to by ten chlapec potřeboval....

Ona slečna ale píše, že hledá muže schopného uživit rodinu....No, tak nevím jak dlouho ty Evropské hodnoty vydrží...ale musím, říct, že jako práce pro otce rodiny mi to skutečně nepřipadá.

2 12
možnosti
JL

Připadá, nepřipadá - drbu vrbu.

Dříve býval nápis: Každý zaměstnanec, píchá svou vlastní píchačku!

4 0
možnosti
JU

J56o12s13e40f 17U50l53m49a49n

22. 8. 2017 16:27

Pane Máca, já bych se chtěl zeptat, jak vypadá váš průměrný pracovní den, zda byste to mohl v kostce popsat. Tedy já už jsem se vás jednou ptal, ale neodpověděl jste mi, což by nebyl problém, nemáte povinnost mi odpovídat, ale já teďka nevím, zda jste na mou otázku vůbec nenarazil anebo narazil a odpovědět nechtěl. Takže bych vás rád požádal teď a v případě, že odpovědět nechcete, tak abyste mi to tedy řekl, já už vás s tím pak příště otravovat nebudu. Ale vážně by mě to zajímalo. Děkuji. :-)

9 6
možnosti
Foto

Pane Ulmane, jaké je vaše zaměstnání?

0 2
možnosti
ZB

Karma.Na Novinkách exhibují nejvíc komunisté a okamurovci,jak jinak než nadšení voliči Zemana a obdivovatelé Ruska.Potom se nelze divit tomu,že diskuze má takovou uroven...já se té smrduté žumpě raději zdaleka vyhnu a jak čtu,dělám jenom dobře,na tohle nemám žaludek...

10 1
možnosti
ZH

No na iDnes Okamurovci taky poradaji slusne party a par komundiru spamujetak, ze vydaji za 50.

6 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik