Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Tvoříte i nějaké hmatatelné hodnoty ve svém životě? Nebo žijete z práce jiných?

18 5
možnosti
RM

R42o41m17a34n 60M20á68c40a

25. 4. 2017 20:23

Dnes jsem vyluxoval, zapnul pračku a starší paní v tramvaji pustil sednout.

2 0
možnosti
PS

To spoustu věcí vysvětluje.

4 0
možnosti
RM

R89o93m45a53n 22M45á71c10a

25. 4. 2017 21:05

K večeři jsem měl guláš s knedlíkem. Co z toho ještě vyvodíte?

1 0
možnosti
PS

Asi nemáte problém s váhou. Máte rád tradiční Českou kuchyni. Odbíháte od tématu .....

0 1
možnosti
RM

R34o88m80a73n 50M20á78c73a

25. 4. 2017 21:22

Tradiční českou kuchyni mám opravdu moc rád. A s váhou také problém nemám. Neodbíhám. Jen když napíšu, že nežiju z práce jiných, stejně tomu věřit nebudete. Tak co z toho.

0 1
možnosti
PS

Z nějakého nepochopitelného důvodu stojíte nad obyčejným člověkem. Používáte slovo vlastenec se stejnou frekvencí jako mainstream používá slovo xenofob. Stejně jako mainstream nechápete co dané slovo znamená. Stavíte se zde do role mravokárce, ale odpovědi na mou otázku se stále vyhýbáte.

Co se týká našich informačních médií. Mám jen jedinou otázku.Volba prezidenta USA a volební studio ČT, bylo to v pořádku? Tedy výběr hostů, debata ve studiu atd. A pokud odpovíte kladně stačí jen stručné ano. Pokud bude vaše odpověď ano nemusíme dále diskutovat.

1 1
možnosti
RM

Promiňte, že používám slova, která se vám nelíbí. Půjdu zpytovat svědomí a dovzdělat se na Vysokou školu života.

Já to nesledoval. Někdo tvrdí to a někdo zase něco jiného.

0 0
možnosti
PS

Takže na poměrně zásadní téma jenž se přímo dotýká vaší polemiky na vašem blogu nemáte názor, protože jste debatu nesledoval. Z toho vyplývá, že mladí, úspěšní a vzdělaní nemají čas na ankety a na sledování zásadních pořadů.

Neřekl jsem že slovo vlastenec se mi nelíbí. Já odsuzuji v jakém kontextu dané slovo užíváte. To že člověk fandí Le Pen neznamená, že je vlastenec. Zkusím vás trochu popostrčit. Nepřipadá vám ta podpora Le Pen jako revolta proti současnému stavu EU?

Zeptám se vás na prezidentské volby ve Francii. Každý kandidát měl dle médií alespoň nějaké pozitivní stránky. Například Macron, tam pozitiva převažují. Na druhou stranu Le Pen nemá žádné kladné vlastnosti(dle mainstreamu) . Opravdu věříte že je ztělesněním zla?

0 0
možnosti
LO

A že ten lux a pračku máte z peněz pracujících, to nějak uniklo

2 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik