Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Lidi jsou různí a vždy se najdou roztodivné názory na stejnou věc. Tak si vždy můžete najít něco pro a proti. Chce to zdravý rozum a logiku a blbostem z obou stran se zasmát.

2 2
možnosti

Pro mne lidský blbost, která dokáže hýbat i dějinami, blbostí není.

0 0
možnosti
JV

no nejsou ti potrefení človíčci zábavní, jak se můžou vzteknout

2 0
možnosti
AF

;-DR^

Bylo by to půvabné, kdyby to nebylo tak znepokojivé.

10 0
možnosti
Foto

Pan Máca, vítěz hybridní války s virtuálním nepřítelem, startuje zajímavou kariéru. Možná jej think tank Evropské hodnoty povýší a bude dělat panu Jandovi hereckého dublera.

16 18
možnosti
KJ

Ten nepřítel se pohybuje ve virtuálním prostoru, ale vůbec není virtuální.

0 0
možnosti
Foto

J55i90r39k70a 70H33o77n78c41ů

31. 3. 2017 23:39

Hodnotu trochu snižuje skutečnost, že autor je analytikem pochybného think tanku Evropské hodnoty. Čili spolku, jehož druhým jménem je probruselská propaganda.

31 12
možnosti
MN

Přiznám se, že jsem to nečetl, jen prolétl. A budu samozřejmě za zemanovského putinovce, protože mi zcela uniká smysl. Je tady jaro, ideální čas vyrazit na výlet, projet se na kole, pracovat na zahradě, zvelebit své obydlí... a někdo sedí hodiny u počítače a vyměňuje si zprávičky s bandou idiotů.

Až budete jednou na smrtelné posteli, řeknete si "Nebyl jsem na tom světě marně! Trollil sem ve dne v noci na fejsbůku a psal o tom stostránkové elaboráty!"..? Vy musíte být naprostý chudák...

34 14
možnosti
VH

Dík, napsal jste to za mne. Přečetl jsem možná desetinu toho elaborátu a stěžejní se mi jevila potřeba autora udělat si radost tím, že najde někoho hloupějšího, než je sám. btw Je opravdu pěkně, takže na kole mám za tento týden cca 300 km projížděk a na víkend si asi dám něco delšího. Mno, pokud svět takové elaboráty pro své fungování potřebuje, ale tím si teda nejsem vůbec jistý, tak je nakonec dobře, že to někdo píše za nás.

10 10
možnosti
OM

hmm zbytečně dlouhé a jednostrané, chtělo by to ještě druhý díl o dezinformací našich veřejnoprávních a komerčních médií :-)

40 8
možnosti
RK

Za to mu ale Soros nic nedá, naopak, přišel by o své pohodlné živobytí.

6 4
možnosti
TH

Zajímavý blog a dobrá diskuse;-D.Myslím si(můj soukromý názor),že většina těch debilů stejně k volbám nechodí.

3 0
možnosti

Bohužel, mám obavu, že takoví debijové mohou v naší společnosti rozhodovat...

0 0
možnosti
VM

Romane, když už se tady rozjela taková diskuze o tom vašem placeném vs neplaceném blogu, chtěl bych říct, že děláte dobrou práci a chci, abyste v ní pokračoval.

Můžu vás nějak sponzorovat? Né nějak moc, nejsem zrovna bohatý, ale nějaké kilčo na podporu Vašich aktivit rád obětuju.

6 1
možnosti
ZM

stači do googlu zadat Evropské hodnoty a tam už snad najdete kam ty peníze poslat. Čeká na ně 109 hladových krků, tak raději pošlete trochu víc.

13 4
možnosti
VK

Takové příznačné. Místo aby se zemanovští trollové pustili do blogu, tématu atd., tak se pustí do autora. Takové Zemanovské že?;-D

7 4
možnosti
RM

R55o18m72a17n 74M25á26c91a

31. 3. 2017 22:38

ja udelal chybu, ze jsem se s nima zacal bavit... s blahovou nadeji, ze jim vysvetlim ty jejich bludy... ale tahle "vlastenecka" parta opravdu diskutovat neprisla... a nejaka skutecnost je opravdu nezajima...

8 2
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik