Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pořád žijete v přesvědčení, že demokracie fungující u nás, je aplikovatelná do všech zemí světa ?

1 0
možnosti

neziji a nikdy jsem nezil... jen se domnivam, ze vymyvani mozku za ucelem lasky k vudci neni pro rozvoj spolecnosti idealnim resenim

5 0
možnosti

A pak že pravdoláskaři a jim podobní nejsou komunisti v bleděmodrém, že? ;-D

1 6
možnosti

J66a93r84a 51R62a22n41k

7. 1. 2016 3:35

Pane Skvrno, diky, ze nas tak hezky jmenujete, branila bych se, pokud by mi nejaky stranik rikal jinak, nez pravdolaskar:-)

5 1
možnosti
Foto

Jeden náš kamarád v Záp. Berlíně byl roduvěrný homosexuál, který se tím nijak netajil a přesto jsme u něj bez zábran popíjeli jeho "Paprika vodku" (ve vodce naložené feferony).

A Helmut, tak se jmenoval (dnes už je asi celkem jistě na druhém břehu) byl velmi vzdělaný a citoval Charles Louis de Secondat, baron de La Brède et de Montesquieu (18. ledna 1689, La Brède, Francie – 10. února 1755, Paříž), který již v 18. století vyslovil tento kategorický názor:

...

Demokracie je vhodná pro malé německé státečky, ale pro rozlehlé širé ruské pláně je na nic. Tam musí pevnou rukou vládnout car.

0 0
možnosti

M76a85r14e52k 85T52ů44m97a

6. 1. 2016 22:39

Skvěle si to umíte odůvodnit!

2 0
možnosti
Foto

Já nevím, ale moje anglická firma dosti zoufale hledala někoho z oboru se znalostí ruštiny, což bylo v celém Velkém Londýně značně obtížné.

Nakonec našla Afghánce, který pět let v Moskvě studoval, ale Afghánec, i když mluví rusky, nebyl to pravé orechové.

A tak jsem se přihlásil, že bych tedy tady něco z té ruštiny uměl a zaplatila mi kurz, refresh, za asi 10.000,- No bylo to celkem nic platné.

Ale, proč to píši? V takovém nějakém ajfru, že mám nové velké působiště jsem si na EBay koupil ruské olepky klávesnice a vždy přestavil jazyk PC do ruštiny.

Je to dost snadné, Romane. Zkuste to.

0 0
možnosti

Jirko, diky... ale ja jsem zvolil trosku rafinovanejsi cestu, nez jsou olepky... lze treba stahnout ruskou fonetickou klavesnici, ktera ma skoro stejne rozlozeni jako ceska... a olepky tak nejsou treba... dobra vecicka a lepsi nez olepky...

jinak je k tomu pribalena i ukrajinska, tak si ji muzete doinstalovat, abyste to psal pak spravne, az budete blog castovat dalsimi z vasich legendarnich clanku o ukrajine a zejmena o MH 17

2 0
možnosti

Tolik času nemám, abych se prokousal tím obšírným materiálem, ale to co

jsem viděl mi stačí.R^ Totalita, jak vyšitá.

3 0
možnosti

ten dokument Polibek od Putina opravu stoji za shlednuti...

5 0
možnosti
Foto

No, jaký by byl problém si najít někoho z druhé strany názorového spektra a napsat stejně emotivní článek v opačném gardu. Proč ne? No protože bych se cítil jako jednostranný propagandista. (To nemluvím o tom, co by se tady dělo v diskuzi.) Tak si to přeberte, pane Máco.

5 10
možnosti

L87e52o59š 45K46a16ň46a

6. 1. 2016 21:57

Jednoduché. Udělejte to.

6 0
možnosti

Pane Máco,proč Vám stejně tak nevadí výchova Evropanů k zrůdnému multikulturalismu?

Pokud jde o emoce,některé protiruské blogy jsou emotivnější než protiamerické blogy bývalého RP.

5 5
možnosti

myslenka multikulturalismu zrudna neni.... pokud se kultury respektuji... v tomto selhavaji lide, kteri kultury tvori...

o jake konkretni vychove treba mluvite?

jinak diky za dotaz

7 6
možnosti

M21a73r75e80k 25T30ů68m54a

6. 1. 2016 20:42

Kdybych měl tu možnost dát sto karem, tak bych je dal! Tohle je skvěle udělaný článek, a vaší známé patří můj obdiv. Kéž by tam bylo víc lidí podobného ražení - to by tam žádný Putin být nemusel... Třeba by to mohla být i normální vyspělá zem, jakých je na západ od našich hranic víc než dost.

Jinak to ruské "vlastenectví" mi příjde vysloveně trapný. Třeba nedávno jsem viděl na nějakém borce, který nenávidí západ natolik, že kvuli tomu začal rozbíjet například iPad a přitom měl na sobě tričko s anglickým nápisem...

10 1
možnosti

diky... zrovna to s ni resim na FB... prelouskala to s translatorem a uplne tam jasa... jelikoz nejaky "novinar" napsal to, co ona opravdu rekla... coz se v Rusku bohuzel moc casto nestava...

jj, ten rozbijec iPadu je myslim nejaky kozacky ministr kultury nebo tak neco... jeste je znamej trhanim plechovek piva zubama...

3 1
možnosti

To, co v Rusku nazývají výchovou k vlastenectví, já vnímám jako výchovu k hnusnému ruskému imperiálnímu cítění a šovinistickému pocitu nadřazenosti. Je mi to protivné. Od Rusů obzvláště protivné.

Ale přesto považuji tento ruský pohled na věc za přirozenější než evropskou výchovu k multikulturalismu a k tomu, abychom v podstatě dobrovolně předávali vše, co máme, nějakým přistěhovalcům z podnebně, historicky, kulturně a civilizačně zcela odlišných částí světa.

10 2
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10874x
Jedinec zabývající se problematikou bezpečnosti internetu, sociálních sítí, mediální manipulace a obecně témat, která považuji za aktuální a potřebná. Také trochu cestovatel a dobrodruh. Přežil jsem týden v Nigérii, konflikt na východní Ukrajině a zemětřesení v Ázerbajdžánu. Věčný student cizích jazyků, celoživotní sportovec a příležitostný kuchař.

Věřím, že moudrost, slušnost a lidská vzájemnost je tou správnou cestou.

„Cit ani vůle nejsou argument, chybí-li rozum.“ (TGM)

Sledovat mě můžete také na Twitteru.

Seznam rubrik